به گفته مديرکل مدارس غير انتفاعی وزارت آموزش و پرورش، امسال شهريه مدارس غير دولتی بين ۱۰ تا ۲۵ درصد افزايش میيابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، حسين شربت دار در کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بيش از ۱۰ هزار مدرسه غيردولتی در کشور وجود دارد که بيش از يک ميليون دانش آموز در آنها تحصيل می کنند.
وی هوشمند سازی مدارس را از جمله اولويتهای امسال برشمرد و تصريح کرد: در سال گذشته با حمايت های انجام گرفته تقريبا تمامی مدارس مقطع ابتدايی در مسير هوشمند سازی قرار گرفتند.
وی با بيان اينکه هوشمند سازی مدارس متوسطه اول و دوم از اولويت های امسال است، ابراز اميدواری کرد: امسال تمامی مدارس متوسطه غير دولتی کشور در مسير هوشمند سازی قرار میگيرند.
شربت دار در ادامه در مورد افزايش شهريه مدارس غيرانتفاعی، اظهار داشت: بر اساس قانون شهريه تمامی مدارس غيردولتی به ميزان ۱۵ درصد شهريه مصوب سال قبل افزايش خواهد يافت.
به گفته مديرکل مدارس غيرانتفاعی وزارت آموزش و پرورش بنا به صلاحديد همچنين پنج درصد بابت هوشمند سازی مدارس و پنج درصد نيز بابت کيفيت بخشی مدارس به ميزان شهريه اضافه خواهد شد.
وی تاکيد کرد: در مجموع امسال شهريه مدارس غيردولتی بين ۱۰ تا ۲۵ درصد افزايش میيابد.
شربت دار گفت: همه ساله ميزان شهريه به والدين اعلام میشود و هرگونه شکايت والدين قابل پيگيری است.
