هیأت حقیقت یاب/ ماموریت شصت و سوم/ انتقام سخت در پارچین!

شنبه, 7ام تیر, 1399
اندازه قلم متن

شب گذشته انفجار بزرگی منطقه پارچین در شرق تهران را لرزاند. متاسفانه این انفجار برخلاف گزارشهای اولیه نه در مناطق مسکونی واقع در اطراف پارچین که در خود سایت اصلی پارچین و در عمق ناموس نظام اتفاق افتاد! نظر به اهمیت موضوع ما بلافاصله هیات حقیقت یاب را عازم منطقه حساس و فوق امنیتی پارچین نمودیم تا تحقیقات لازم را در جهت رفع و رجوع این انفجار انجام دهد. حاصل این تحقیقات اکنون به دست ما رسیده که به شرح زیر است:

اول –  قبل از هر چیز لازم است بگوییم که این انفجار هیچ ارتباطی به حمله سایبری و یا غیرسایبری اسرائیل و آمریکا نداشته است. بعد از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و مواجهه دشمنان نظام با انتقامهای سخت، مرگبار و پی در پی نظام جمهوری اسلامی، عملا دیگر این قدرتها جرئت و توانی برای اقدام علیه نظام مقدس ما ندارند. به تازگی تحرکاتی از سوی دشمنان نظام و انقلاب مشاهده شده بود. علت این تحرکات هم این بود که آنها در خیال خام خود فکر می‌کردند ما دیگر پروژه انتقام سخت خود را به پایان رسانده‌ایم و پرونده ترور سردار سلیمانی را بسته ایم. اما به فضل خدا تا نظام اسلامی پابرجاست و تا انقلاب زنده است ما در فکر انتقام سخت خواهیم بود. همانطور که بارها از سوی فرماندهان ارشد سپاه اعلام شده، انتخاب زمان و مکان عملیاتهای تلافی جویانه را ما خودمان تعیین می‌کنیم. دشمنان بدانند چه در هوا (پرواز اوکراین) چه در دریا (ناوچه کنارک) و چه در روی زمین (انفجار پارچین) از انتقام سخت یاران حاج قاسم در امان نخواهند بود.

دوم –صرف نظر از مطالب عرض شده بسیاری می‌پرسند علت تکنیکی و اصلی انفجار پارچین چه بوده است؟ خوشحالیم به استحضار برسانیم که اصلا جای نگرانی نیست و علت اصلی این انفجار همان «خطای انسانی» همیشگی بوده است. خوشبختانه در این مورد مسئولین با اقتدار و صلابت مقابل دوربین حاضر شده و با صراحت و شفافیت به ملت شهیدپرور ایران در این مورد اطمینان دادند. امروز ما در امور نظامی به مرحله ای از خطای انسانی رسیده ایم که به فضل خدا تا چند سال دیگر قادر خواهیم بود بخشی از خطای انسانی مازاد بر نیاز نیروهای مسلح  خود را صادر کنیم.

و آن روز ان شاء الله روز نابودی دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود!

سوم – برخی عزیزان از ما پرسیده بودند که آیا با توجه به اینکه در منطقه پارچین فعالیتهای هسته ای انجام می‌شده؛ نیاز هست که بعد از انفجار برای احتیاط «قرص ید» تهیه و مصرف کنند یا نه؟

پیشنهاد ما این است که اولا زیاد سریال نبینید! این نظام یک نظام «دسته بیلی» ست و به فضل خدا هیچگاه «چرنوبیلی» نخواهد شد. بعد هم مرگ هراسی مختص فرهنگ منحط غرب است و جایی در فرهنگ اصیل دینی و اسلامی ما ندارد. در فرهنگ ما مرگ حق است! یعنی اصلا یک حق شهروندی ست که نظام تا آن را کف دست تک تک شهروندانش نگذارد از تلاش و مجاهدت دست برنخواهد داشت. ما ملتی هستیم که در اوج کرونا راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب را شکوهمند تر از همیشه برگزار کردیم و زشت است اگر بخواهیم از یک انفجار بهراسیم و بد به دلمان راه بدهیم.

در این مورد خاص ما به عنوان هیات حقیقت یاب به شما اطمینان می‌دهیم انفجار صورت گرفته هیچ ارتباطی با تاسیسات و پروژه های هسته ای نداشته است. این انفجار ناشی از انفجار یک مخزن گاز «پیش پا افتاده» در «حاشیه» منطقه نظامی پارچین بوده است. بچه های سپاه از این مخزن ها گاهی برای پر کردن کپسول های پیک نیکی خود برای مصارف شخصی و رفتن به اردوهای قم و جمکران و گاهی هم برای رفتن به فضا استفاده می‌کردند. ما وظیفه‌مان بود اطلاع بدهیم… حالا دیگر شما خودتان مختارید که قرص ید بخورید یا نخورید!

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.