بازداشت یک نفر در شادگان به اتهام انتشار «فراخوان‌ دعوت از مردم برای مسدود کردن جاده‌ها»

چهارشنبه, 22ام مرداد, 1399
اندازه قلم متن

محمد صالحی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از بازداشت یک نفر به اتهام انتشار «فراخوان‌ مبنی بر دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها» در شادگان خبر داد و گفت بازداشت شش نفر دیگر به عنوان «عاملان فراخوان و محرکان مردم» در دستور کار قرار دارد.

این مقام نیروی انتظامی خوزستان بدون اشاره به هویت فرد بازداشت، شده گفت که در پی درگیری مسلحانه دو طایفه که منجر به فوت یک شهروند شد و انتشار «فراخوان‌ مبنی بر دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی از طریق فضای مجازی»  موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

صالحی افزود که نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شادگان با کار اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی فراخوان‌ها و دعوت مردم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی او را بازداشت کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان همچنین گفت که شش نفر به عنوان «عاملان فراخوان و محرکان» شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

با تداوم تجمع‌های اعتراضی و تشدید بحران اقتصادی،فضای امنیتی بر بسیاری از شهرهای استان خوزستان حاکم شده و معترضان با اتهامات مختلف امنیتی بازداشت می‌شوند.

 رضا پاپی، فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر، روز دوشنبه گفت که در سال ۹۹ « دستگیری گروه‌های فعال تجزیه‌طلب و ترویج وهابیت در ماهشهر اولویت ماست.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.