فراخوان کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران – وین: در برابر موج جدید اعدامها در ایران بایستیم!

پنجشنبه, 23ام مرداد, 1399
اندازه قلم متن

به خیابان بیاییم و صدای زندانیان سیاسی و اقشار ستم دیده و معترض باشیم و صدای حق طلبانه آنان را به گوش جهانیان برسانیم . معترضان دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در کنار کارگران, دانشجویان و معلمان, وکلا, مدافعین حقوق بشر, فعالان مدنی هم اکنون در زندان ها بسر میبرند. برخی از زنان قهرمان و بیدار در بدترین شرایط و در معرض بیماری مهلک کرونا در زندانها قرار دارند و برخی از آنان همانند زینب جلالیان و نرگس محمدی به آن مبتلا شده اند

آگوست ۱۱, ۲۰۲۰

فراخوان

در اعتراض به احکام اعدام برای بازداشتی های اعتراضات دیماه ۱۳۹۶ و آبانماه ۱۳۹۸ برخیزیم و از تجمع خانواده هایشان پشتیبانی کنیم!

اعدام جنایتی دولتی است. قتل عمدی است که جمهوری اسلامی در چهل و یکسال اخیر همواره اعمال کرده است و برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از آن بهره برده و لحظه ای غافل نمانده است.بامداد روز چهارشنبه پانزدهم مرداد حکم اعدام جنایتکارانه مصطفی صالحی از جمله معترضین دیماه ۹۶ علیرغم اعتراضات سراسری و بین المللی به اجرا گذاشته شد.

این در حالی است که هنوز پنج نفر از این معترضین با نامهای مهدی صالحی٬ هادی کیانی٬ عباس محمدی٬ محمد بسطامی و مجید نظری در خطر اعدام بسر می برند.پیش از این نیز جکم اعدام امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی معترضین آبانماه ۹۸ مورد تائید قرار گرفته است.

جمهوری اسلامی جهت گریز از بحران های پر شماری که حاکمیت اش را احاطه کرده است, اعدام و سرکوب و اعمال خشونت را ابزاری برای خاموش کردن اعتراضات عمومی مردم جان به لب رسیده, قرار داده است.ماشین سرکوب و کشتار حاکمیت اما کماکان قربانی میگیرد.

امروز زمان آن فرا رسیده است که به خیابان بیاییم و صدای زندانیان سیاسی و اقشار ستم دیده و معترض باشیم و صدای حق طلبانه آنان را به گوش جهانیان برسانیم . معترضان دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در کنار کارگران, دانشجویان و معلمان, وکلا, مدافعین حقوق بشر, فعالان مدنی هم اکنون در زندان ها بسر میبرند. برخی از زنان قهرمان و بیدار در بدترین شرایط و در معرض بیماری مهلک کرونا در زندانها قرار دارند و برخی از آنان همانند زینب جلالیان و نرگس محمدی به آن مبتلا شده اند.

به تجربه میدانیم که سران جمهوری اسلامی و بیدادگاه های قضائی آن فقط در برابر امواج همبسته اعتراضات سراسری در داخل و خارج از کشورمان واکنش نشان خواهند داد. بر ماست که به این وظیفه انسانی در دفاع از آنان پاسخ دهیم و در هر کجا که هستیم از خواستها و اعتراضاتشان پشتیبانی کنیم.

کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران – وین به همین مناسبت:

در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۰، ساعت۱۸ تا ۲۰

در مرکز شهر وین ( اشتفانس پلاتس) آکسیونی را برگزار خواهد کرد.

Stefanplatz, Stock im Eisenplatz, Kärtner Str. 1, 1010 Wien

ما فعالین این کانون از شما دعوت میکنیم که به صفوف اعتراضی آن پیوسته و در کنار یکدیگر و در محکومیت این اقدامات ضد انسانی جمهوری اسلامی و مجازات اعدام فریاد اعتراض برآوریم.

با حضور خود علیه مجازات اعدام و برای آزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی هم آوا شویم

از تمامی شرکت کنندگان درخواست داریم که بدلیل وحود شرایط اضطراری کوید – ۱۹ ضمن رعایت فاصله گیری با ماسک در این مکان حضور یابند. ضمنا حمل آرم, شعار سیاسی و پرچمهای جریانات متنوع سیاسی در این همایش مجاز نیست و تنها با شعارهای نه به اعدام, نه به جمهوری اسلامی و آزادی زندانیان سیاسی پوشش گرفته خواهد شد.

کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران – وین

http://www.kanon-wien.at

contact@kanon-wien.at

منبع سایت کانون

منتشر شد

سایت لجور

اشتراک وورد پرس

آزادی بیان

بالاترین

آگاهی نیوز

گزارشگران

از: گزارشگران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.