جوانی که توسط ماموران در تجمع درگذشت استاد شجریان با دو گلوله به قتل رسید + خبر تکمیلی

دوشنبه, 21ام مهر, 1399
اندازه قلم متن

خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان – کژوان الماسی جوان ٣٠ ساله، فرزند اقبال، اهل سنندج پنجشنبه شب توسط ماموران سرکوبگر رژیم در جریان تجمع برای درگذشت استاد شجریان در تهران بازداشت و درون ون نیروی سرکوبگر رژیم با دو گلوله به قتل رسید.

ساعتی وزارت اطلاعات در تهران ⁧‫اقبال الماسی‬⁩ پدر جانباخته را دستگیر و تحت فشار قرار داده تا سناریوی ساختگی کشته شدن غیرعمد فرزندش در مکانی غیر از مقابل بیمارستان جم تهران را بپذیرد.

وزارت اطلاعات اعلام کرده بستگان این جوان هرچه سریعتر مطالب خود را درباره قتل کژوان را از شبکه‌های اجتماعی حذف کنند، در غیر این صورت نه تنها پیکر کژوان را تحویل نمی‌دهند بلکه همه خانواده را بازداشت خواهند کرد.

***

این ویدیو را کمال الماسی در اینستاگرام خود منتشر کرده و میگوید که برادرزاده‌اش کژوان الماسی اهل سنندج که در رستورانی در تهران مشغول به کار بوده، همراه با یک تن دیگر در مراسم درگذشت شجریان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به قتل رسیده است.

خبر تکمیلی از ایران اینترنشنال:

بنابر خبری که به ایران اینترنشنال رسیده، یک شهروند اهل سنندج که ساکن شهریار بود، پس از بازداشت به دست نیروی انتظامی کشته شد.

نام این فرد کژوان الماسی گزارش شده و یکی از اعضای خانواده‌اش به ایران اینترنشنال گفت که او پنجشنبه گذشته و هنگامی که در یک میهمانی خصوصی بود با یورش نیروی انتظامی دستگیر شد.

بنابر همین گزارش، ماموران علاوه بر کژوان الماسی دو نفر دیگر را نیز بازداشت می‌کنند اما فردای آن روز به خانواده الماسی اطلاع داده می‌شود که کژوان در بازداشت به قتل رسیده است.

این عضو خانواده کژوان الماسی به ایران اینترنشنال گفت پیکار لو تحویل خانواده شده است و امروز (دوشنبه) برای خاکسپاری در حال انتقال به سنندج است.

بنابر همین گزارش، این خانواده از ماموران انتظامی به خاطر قتل فرزندشان شکایت کرده و پرونده‌ای در دادسرای نظامی شهریار گشوده شده اما تاکنون هیچ مقام انتظامی یا قضایی توضیحی درباره این رویداد به خانواده مقتول نداده است.

همچنین یکی از بازداشت‌شدگان که احتمالا شاهد صحنه قتل بوده هنوز در بازداشت است.

عضو خانواده کژوان همچنین گفت بر اساس شنیده‌هایش، ماموری که کژوان را با شلیک گلوله به قتل رسانده بازداشت شده است.

مقام‌های انتظامی و قضایی ایران درباره این خبر هنوز اظهار نظری نکرده‌اند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.