هیأت حقیقت یاب/ ماموریت شصت و هفتم/ دختر شرور آبادانی و خانواده بی‌پناه!

یکشنبه, 4ام آبان, 1399
اندازه قلم متن

چندی پیش فیلم به ظاهر تکان‌دهنده ای در فضای مجازی منتشر شد که دختر جوانی را در آبادان با سر و روی خونین روی زمین انداخته اند و تعدادی مشغول ضرب و شتم او هستند. در ادامه یکی از حافظان امنیت هم با باطوم از راه می‌رسد و ایشان هم به جای کمک به این دختر، پایش را روی سینه او گذاشته و بعد هم با دست اقدام به لمس سینه های دختر می‌کند. از آنجا که ضد انقلاب خیلی روی این ویدئو جوسازی کردند، ما هیات حقیقت یاب خود را به محل اعزام کردیم تا با تحقیقات مستقل و بی طرفانه حقیقت ماجرا را روشن نماید. این گزارش اکنون آماده شده است که جهت اطلاع شما منتشر می‌شود:

اول: قبل از شروع گزارش یک توصیه به ملت فهیم و انقلابی ایران داریم. همیشه اخبار را از منابع موثق داخلی مانند فارس، تسنیم، کیهان، خبرگزاری رکنا و یا باشگاه خبرنگاران جوان دنبال کنید. البته به زودی ان شاء الله با راه افتادن شبکه ملی اطلاعات چاره دیگری هم نخواهید داشت اما خوب است تا آن زمان کم کم خودتان را به خبرگزاریهای معتبر داخلی عادت داده و عادت به پیگیری اخبار از رسانه های معاند را ترک کنید. رسانه های خارج از ایران کاری به جز دروغ پراکنی ندارند. به طور مثال تحقیقات ما نشان داد که این خانواده، یک خانواده انقلابی و با ایمان هستند که این دختر به ظاهر مظلوم به خاطر نفرتش از انقلاب و ارزشهای اسلامی به ایشان حمله ور شده است. اگر دقت کنید در چند عکسی هم که از زخمهای سر و صورتش بعد از این ماجرا برای مظلوم نمایی منتشر کرد، گوشه ابرویش «پیرسینگ» داشت که همین سندی بر «شیطان پرستی» اوست.

دوم: تحقیقات ما نشان داد این دختر به ظاهر جوان در زمان مراجعه به منزل قربانی، مسلح به شوکر، تیغ موکت بری، دو آفتابه اسید، ساطور قصابی، شات گان، مواد منفجره و مقادیری گاز سارین بوده است. او در ابتدا خودش را مامور آب معرفی می‌کند و وقتی ساکنین خانه در را باز می‌کنند با تهدید چاقو و فحاشی های بسیار زشت و همینجوری با کفش وارد منزل می‌شود. در این لحظه اعضای خانواده که شوکه شده بودند دستهای خود را بالا برده و همگی مثل بید می‌لرزیدند. دختر بی رحم در این لحظه نگاهش به پدر خانواده می‌افتد که بی پناه در گوشه خانه دستهایش را بالا برده بود. به سراغ او رفته و بعد از پرسیدن جای طلا و جواهرات تهدید می‌کند که در صورت همکاری نکردن در حضور خانواده به او تجاوز خواهد کرد. پدر همکاری نمی‌کند و }…{ )بخشهایی از این گزارش قابل بازنشر در رسانه نبود.(

سوم: بعد از اتمام کار و برداشتن طلا و جواهرات، موقع خروج از خانه این دختر «سارق شیطان پرست  فحاش متجاوز مسلح» پایش لیز خورده و به زمین می‌افتد. خوشبختانه اهالی منزل از فرصت استفاده کرده و با کمک مامور حراست شهرک او را دستگیر و خلع سلاح می‌کنند. از اینجا به بعد این دختر با مالیدن مقداری خون که در کیسه ای همراه خود داشت، به سر و صورتش در نقش قربانی مظلوم فرو می‌رود که متاسفانه همین امر باعث فریب خوردن برخی عناصر ساده دل در فضای مجازی می‌شود.

چهارم: تحقیقات ما نشان داد رفتار مامور حراست که در صحنه حاضر شده بود کاملا مبتنی بر پروتکل های امنیتی بوده است. ایشان حسب وظیفه خود در ابتدا با قرار دادن پا بر روی سینه این دختر تبهکار او را روی زمین مهار می‌کند. در ادامه توجه مامور حراست به برخی برجستگی ها زیر لباس او جلب می‌شود. ایشان حسب وظیفه ذاتی خود با کمک دست سعی می‌کند مواد منفجره احتمالی همراه ایشان را در محل برجستگی پیدا و خنثی نماید. متاسفانه این حرکت حرفه ای و مبتنی بر پروتکل های امنیتی، به شکلی در فضای مجازی و رسانه های بیگانه منعکس شد که باعث سوء تقاهماتی در نزد افکار عمومی گردید. البته باید توجه داشته باشیم که به هر حال مامور حراست هم مثل دکتر نسبت به مظنونین محرم به حساب می‌آید و این حساسیتها واقعا از طرف رسانه هایی که ادعای روشنفکری هم دارند واقعا بی‌مورد است.

پنجم: حسب اعلام دادستانی محترم آبادان فردی که از صحنه دستگیری این دختر فیلم گرفته و کسانی که فیلم را منتشر کرده اند همگی شناسایی شده و به زودی دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رسید. بدیهی ست که در چنین مواردی ریشه اصلی مشکل، همین گرفتن فیلم و پخش آن در اینترنت و فضای مجازی است. هر شخص بی غرض و آگاهی تائید می‌کند که اگر این فیلم به این شکل منتشر نمی‌شد امروز ما با معضلی به نام دختر آبادانی مواجه نبودیم و امنیت روانی شهروندان و مسئولین خدوم نظام به خطر نمی‌‌افتاد. یک دختری یک گوشه ای شیطنتی کرد و کتکی هم خورد و حالا این وسط یکی از حافظان امنیت هم حسب وظیفه ذاتی خود یک دستی به سینه های او کشید و تمام شد و رفت. اگر فیلمی منتشر نشده بود دستگاه محترم قضایی هم قطعا بی سر و صدا به موضوع ورود و این ماجرا را جمع می‌کرد و این دختر هم به سزای اعمالش می‌رسید.

ششم: فایل صوتی منتشر شده منسوب به پدر خانواده که به عنوان سند رابطه جنسی ایشان به عنوان یک فرد متاهل با آن دختر دست به دست می‌شود کاملا تقطیع شده است. این دخترخانم با توجه به اینکه مدتی نزد ایشان کار می‌کرده، به طور روزانه پیامهای کاری زیادی از ایشان دریافت می‌نموده است. برای مثال جایی این مرد خانواده دار و محترم به عنوان رئیس شرکتی که این دختر در آنجا شاغل بوده به او پیام داده بودند که: “بیا ببینمت. نمی‌خوام اخراج بکنمت” این پیام که در خصوص یک قرار کاری و برای صحبت در مورد مسائل مربوط به کار بوده است با حذف کلمه «اخراج» به شکلی تقطیع شد که گویی موضوع پیام ایشان جنسی بوده است.

در پایان امیدواریم مردم ما هوشیار باشند و اجازه موج‌سواری، تحریف و بزرگنمایی مسائل داخلی کشور عزیزمان را به بیگانگان ندهند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.