بابک پاک‌نیا، وکیل بهاره چشم‌براه: موکلم را تحت فشار قرار دادند تا مرا از وکالت عزل کند

پنجشنبه, 29ام آبان, 1399
اندازه قلم متن

بابک پاک‌نیا، وکیل بهاره چشم‌‌براه، زنی که در آبادان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، گفت که پس از سفرم به آبادان و پذیرش وکالت و مطالعه پرونده، در مدتی که من به تهران بازگشتم از موکل من خواسته شد تا من را از وکالت عزل کند و فشارهایی هم به او وارد کردند که موکلم قبول نکرد.

پاک‌نیا در مصاحبه با روزنامه اعتماد، تاکید کرد که پس از مطالعه پرونده و بنابر اسناد و شواهد، موکلش، بهاره چشم‌براه برای صحبت کردن به آن خانه [خانه احمد جهان‌نژادیان] رفته بود و پس از بیرون آمدن از خانه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته به نحوی که حتی بینی او شکسته است و او را در فضای باز مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

این وکیل گفت که بخشی از پرونده که مربوط به مسائل اخلاقی است، از آنجا که دادسرا صلاحیت رسیدگی به آن را نداشت مستقیما باید در دادگاه مطرح می‌شد و در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری۲ به آن بخش رسیدگی می‌شود.

او همچنین با اشاره به اعترافات اجباری پخش شده از موکلش در شبکه‌های صدا و سیما، افزود که «اقاریری[اعترافات اجباری] که در صداوسیما پخش شد اساسا مورد قبول موکل من نیست».

وکیل بهاره چشم‌‌براه  گفت که آنها در آن شرایط سخت موکل من را مجبور کردند صحبت کند و حتما طی روزهای آینده علیه اشخاصی که این تصاویر را ضبط کردند و صحنه جرم را بازسازی کردند، اعلام جرم خواهم کرد.

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.