مصطفی هلالی به ۱۴ سال حبس محکوم شد

شنبه, 13ام دی, 1399
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – مصطفی هلالی، شهروند سنی مذهب اهل اهواز از بابت اتهامات امنیتی توسط دادگاه انقلاب به ۱۴ سال حبس تعزیری محکوم شد. آقای هلالی تیرماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی در زاهدان بازداشت و به تازگی به زندان شیبان اهواز منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مصطفی هلالی، شهروند سنی مذهب اهل اهواز توسط دادگاه انقلاب به ۱۴ سال حبس تعزیری محکوم شد.

این زندانی سنی مذهب توسط دادگاه انقلاب از بابت اتهامات “اقدام علیه امنیت ملی”، “عضویت در گروه‌های سلفی”و “توهین به رهبری” مجموعا به ۱۴ سال حبس محکوم شده است. هرچند درباره جزئیات و فعالیت‌های وی از سوی مسئولین و ارگان های قضایی شفاف‌سازی نشده است.

آقای هلالی تیرماه سال گذشته توسط ماموران اداره اطلاعات در زاهدان بازداشت و چندی بعد با پایان مراحل بازجویی به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد. وی چندی پیش به زندان شیبان اهواز منتقل شده است.

گفته می‌شود که این شهروند در زمان بازداشت جهت اخذ اعتراف توسط نیروهای امنیتی مورد ضرب و شتم و خشونت قرار گرفته و تعدادی از دندان‌های خود را به این دلیل از دست داده است.

مصطفی هلالی، ۳۳ ساله، فرزند سرحان و شهروند سنی مذهب اهل اهواز است. وی حدود ۸ سال پیش به شهرستان زاهدان مهاجرت کرده بود.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.