رویترز: وعده حساب توییتری علی خامنه ای به گرفتن انتقام سخت از ترامپ

جمعه, 3ام بهمن, 1399
اندازه قلم متن
در این توییت، تصویر یک گلف باز شبیه به ترامپ از نمایی هوایی و در حالی که ظاهرا از سوی یک پهپاد هدف قرار گرفته، منتشر شده است.

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی نوشت حساب توییتری رهبر معظم ایران با انتشار تصویری از یک گلف باز شبیه به ترامپ در حالی که ظاهرا با یک پهپاد هدف گرفته شده است، بدون اشاره مستقیم به ترامپ، وعده انتقام از کشته شدن (ترور) (شهید ) “قاسم سلیمانی” ژنرال برجسته ایرانی در حمله پهپادی آمریکا را تکرار کرد.

به گزارش عصرایران، این گزارش در ادامه نوشته است: این توییت حاوی اظهارات رهبر ایران در ماه دسامبر گذشته بود که گفته بودند: “انتقام حتمی است”؛ وعده ای که آیت الله خامنه ای رهبر ایران قبل از نخستین سالگرد کشته شدن (ترور) قاسم سلیمانی آن را تکرار کرده بود.

رویترز: وعده حساب توییتری رهبر ایران به گرفتن انتقام سخت از ترامپ

حساب توییتری رهبر ایران در ۱۶ دسامبر اظهارات ایشان را بازتاب داده بود، که گفته بودند:” قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند… هم آمر هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند.”

رویترز در ادامه نوشت:” در اوایل ماه حاری شبکه توییتر، توییتی از حساب کاربری رهبر ایران را که در آن بر غیرقابل اعتماد بودن واکسن های آمریکایی و انگلیسی کرونا تاکید شده بود، حذف کرد.

توییتر در توجیه این اقدام گفته بود این توییت به خاطر نقض قوانین توییتر مبنی بر انتشار اطلاعات غلط حذف شده است.

اما توییتر تاکنون توییت اخیر حساب کاربری رهبر ایران درباره وعده گرفتن انتقام سخت از بابت ترور سردار سلیمانی را حذف نکرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.