یادداشتی از ایران: شکایت فدراسیون فوتبال هندوستان از باشگاه پرسپولیس

یکشنبه, 29ام فروردین, 1400
اندازه قلم متن

 

فدراسیون فوتبال هندوستان از باشگاه پرسپولیس به این دلیل شکایت کرده که: در پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس نوشته «۲۸۳ سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح‌الفتوح بزنند».

مسوولین رسانه‌ای از باشگاه ورزشی تا ارشدترین نهادهای سیاسی با ادبیات دیپلماتیک جهانی آشنا نیستند وبخش بزرگی از مسوولان نا اشنا به مسئولیت و اهل رانت ضمنا غیر پاسخگو در تمامی صحنه ها هنگام حضور در مجامع بین‌المللی مثل انسان‌های ماقبل تاریخ رفتار می‌کنند !

گویا دوستان نمیدانند جماعت به پیش نمازانشان که پیوسته با جهل و فرصت طلبی مفرط، بدون تفکر شعار گونه لاف در غریبی میزنند رفته اند

نمونه ای دیگر: با پول مردم بنگاه تاسیس کرده‌ به اسم فولاد، پتروشیمی، آب، گاز، برق و…. سنگ‌آهن مجانی به آن‌ها اختصاص می‌دهند اما درآمد حاصل صادراتشان را برنمی‌گردانند.

یا: اختصاص اعتبار به هلال احمر برای خرید واکسن البته اگر قصدشان تضعیف این سازمان خدمتگزار نباشد……

دیگراینکه: سال‌روزِ رونمایی از مضحکه‌ای به نامِ مستعانِ ۱۱۰ صدهاهزار فحش و تهمت بی شرمانه از طرف سایبری‌های ساده‌دل، بی‌سواد، زودباور، متعصّب و عصبانی به هر آزاده و عاقلی ‐که کمترین پرسشی در آن‌باره داشت

نتیجه: با این نظام فاقد نظم و برنامه، این جامعه امکان بقا ندارد.

خانه از پای بست ویران شده و تک تک ما به دلیل مصرف کنندگی و حضور در کنار گود توام با محافظه کاری مطلق مسئولیم که: بجز از کشته ندرویم؟!

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.