دستکم ۴ تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 1ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا
شماری از کارکنان آبفا روستایی خوزستان در مقابل ساختمان شرکت آب و فاضلاب اهواز، تعدادی از کارگران آب و فاضلاب شهرستان ایذه در مقابل ساختمان شرکت آب و فاضلاب این شهر، گروهی از رانندگان سرویس های حمل و نقل پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در مقابل ورودی این سازمان و تنی چند از کارگران شهرداری چوئبده شهرستان آبادان در مقابل این شهرداری در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کارکنان آبفا روستایی خوزستان با تجمع مقابل ساختمان شرکت آب و فاضلاب اهواز خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

یکی از کارگران با انتقاد از ادغام آبفا روستایی و شهری گفت: از سال گذشته که ادغام شدیم ساختمان آبفا روستایی متروکه شده و نیروها نیز به مکان‌های مختلف منتقل شدند. حقوق کارکنان آبفا شهری به ‌موقع پرداخت می‌شود، ولی حقوق آبفا روستایی به تعویق می‌افتد و این تبعیض آشکار است.

کارکنان آبفای اهواز نیز می‌گویند: درآمد آبفا بالا است؛ چرا حقوق ناچیز کارکنان عقب می‌افتد. حقوق بهمن و اسفند سال گذشته پرداخت نشده و فردا نیز که موقع پرداخت حقوق جدید است، ۳ ماه طلبکار می‌شویم. فردا دوباره برای پیگیری مطالبات خود تجمع خواهیم کرد و تا رسیدن به نتیجه دست از تجمع بر نخواهیم داشت.

یکی از کارگران افزود: حدود ۸ ماه حق بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی برای کارکنان پرداخت نشده است. یکی از همکارانم به بیماری ‌ام اس مبتلا است، چگونه بدون حقوق و بیمه به خرج و مخارج درمان خود برسد.

تجمع کارگران آب و فاضلاب ایذه

به گزارش ایلنا، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، تعدادی از کارگران آب و فاضلاب شهرستان ایذه در اعتراض به استمرار معوقات مزدی و بیمه ای خود، مقابل ساختمان شرکت آب و فاضلاب این شهر تجمع کردند.

این کارگران می‌گویند: با وجود اینکه قبلا اداره آبفای ایذه برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران وعده داده بود اما هنوز عملیاتی نشده و ما کارگران همچنان بلاتکلیف هستیم.

یکی از کارگران آبفای ایذه که در تجمع حاضر بود، با بیان اینکه از مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان می‌خواهیم تا در این قضیه ورود کنند، در ادامه گفت: کارگران آبفای ایذه برای تحقق خواسته‌هایشان چندین بار تجمع اعتراض بر پا کرده‌اند که در هر نوبت با بی‌توجهی مسئولان روبرو شده‌اند.

به گفته این کارگر اداره آب و فاضلاب ایذه؛ پرداخت حق بیمه این کارگران نیز با مشکلاتی روبرو بوده و چندین ماه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است.

تجمع رانندگان سرویس های حمل و نقل پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

به گزارش عصر جنوب، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، رانندگان سرویس های حمل و نقل پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، در مقابل ورودی این سازمان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم تعیین نرخ نامه سال جدید صورت گرفته است.

تجمع کارگران شهرداری چوئبده شهرستان آبادان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کارگران شهرداری چوئبده شهرستان آبادان در مقابل این شهرداری تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع کارگران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه و عیدی صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.