سبزوار؛ عامل آزار کودک طرفدار استقلال بازداشت شد

شنبه, 4ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا 

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از بازداشت فردی که اقدام به کودک آزاری در یکی از روستاهایی این شهرستان و انتشار فیلم آن در فضای مجازی کرده بود، خبر داد و عنوان کرد متهم در اسرع وقت‌ به مراجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن ۲ فرد پسر بچه ای را مورد آزار قرار داده و از او می‌خواهند به تیم فوتبال مورد علاقه‌اش (استقلال) توهین کند و پس از امتناع کودک از این کار، با چاقو اقدام به تهدید و آزار وی می‌کنند. همچنین باشگاه استقلال به این ویدیو واکنش نشان داده و ضمن ابراز تاسف از این رویداد، از مراجع قضایی درخواست کرد که فرد کودک آزار شناسایی و با او برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، فردی که در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار اقدام به کودک آزاری کرده بود بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در این خصوص گفت: فردی که کودک هوادار تیم استقلال را در یکی از بخش‌های این شهرستان مورد اذیت و آزار قرار داده بود، بازداشت شده و در اسرع وقت به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

رئیس دادگستری داورزن نیز از ورود دستگاه قضا به این موضوع خبر داد و اظهار کرد: ‌بعد از پخش کلیپ، تحقیقات لازم در راستای احراز صحت و سقم موضوع آغاز شده است.

محمد دهنوی افزود: ‌نتایج بررسی و محاکمه به زودی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن ۲ فرد پسر بچه چوپانی را مورد آزار قرار داده و با کشیدن گوش‌هایش از او می خواهند به تیم مورد علاقه خود توهین و بی‌احترامی کند و پس از امتناع کودک از این کار، با چاقو اقدام به تهدید و آزار او می‌کنند.

 پخش این فیلم در فضای مجازی واکنش‌های منفی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای به این کلیپ واکنش نشان داده و ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست کرد است، افراد کودک آزار شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی شود.

این کودک حدود ۱۲ ساله اهل روستای نهالدان ‌شهرستان داورزن است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.