بازداشت و محاکمه دو متهم به تجاوز دختر نوجوان کم توان ذهنی در تهران

شنبه, 11ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – دو متهم به آدم ربایی و آزار جنسی یک دختر نوجوان کم توان ذهنی در تهران، بازداشت و توسط دادگاه کیفری این استان محاکمه شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رویداد۲۴، دو متهم به تجاوز به یک دختر نوجوان، بازداشت و در دادگاه کیفری استان تهران، پای میز محاکمه ایستادند.

بر اساس این گزارش، یک سال قبل زنی به پلیس اطلاع داد دختر نوجوانش از سوی دو جوان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است. این زن مدعی شد فرد رباینده شروین نام دارد و مدتی قبل به دخترش ابراز علاقه کرده است.

با شکایت این زن و آغاز تحقیقات مأموران، شروین و دوستش که دختر نوجوان را ربوده بودند، بازداشت و با توجه به مدارکی که مادر دختر نوجوان ارائه داد و با توجه به تشخیص پزشکی قانونی مبنی بر آزار و اذیت دخترنوجوان کیفرخواست علیه دو متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در آغاز جلسه دادگاه، مادر دختر کم توان ذهنی به عنوان شاکی در جایگاه قرار گرفت و به طرح شکایت خود پرداخت و گفت: دختر من کمی کند ذهن است و خودم سعی میکردم، او را از آسیب دور کنم. مدتی قبل از حادثه متوجه شدم دخترم با پسری به نام شروین، ارتباط تلفنی دارد؛ تصمیم گرفتم اجازه دهم آن‌ها تحت نظارت خودم ارتباط تلفنی داشته باشند. یک روز شروین مقابل در خانه آمد. دخترم گفت می‌خواهد با شروین صحبت کند و من اجازه دادم جلوی درب منزل با هم صحبت کنند، چند دقیقه بعد دیدم دخترم نیست و تلفن همراه او خاموش است. ساعت هشت شب بعد از تماس‌های مکرر فهمیدم تلفنش روشن شده است. با دخترم صحبت کردم و فهمیدم شروین او را همراه خود به خانه‌ای برده و با دوستش به دخترم تعرض کرده بودند. من درخواست مجازات شروین را دارم.

سپس دختر نوجوان با بیان جزئیات حادثه و تایید آزار و اذیت از طرف شروین در ادامه گفت: شروین اصرار داشت به دیدن او بروم. وقتی سر قرار رفتم شروین گفت می‌خواهد مرا با یکی از دوستانش آشنا کند و دوست صمیمی‌اش به نام شایان می‌خواهد مرا ببیند و اگر مرا بپسندد به خواستگاری‌ام می‌آید. من سوار موتور شروین شدم و او مرا به خانه‌ای در قرچک ورامین برد و آنجا شایان مرا آزار داد. چند ساعت بعد شروین دنبالم آمد و مرا به خانه خودش در تهران برد و او هم آزارم داد و کتک زد.

شروین در دفاع از خود اتهامات را رد کرد و مدعی شد: روز حادثه دختر نوجوان به من گفت قصد دارد ازدواج کند و اگر فرد مناسبی را می‌شناسم به او معرفی کنم. من با دوستم قرار گذاشتم و دختر نوجوان نیز سوار موتور من شد و با هم به محل قرار رفتیم. آن‌ها داشتند با هم صحبت می‌کردند و من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

شایان نیز در دفاع از خود اتهام تجاوز را رد کرد و ادعا کرد: دختر نوجوان وقتی به دیدن من آمد خودش گفت می‌خواهد با من رابطه داشته باشد. من اصلا این دختر را نمی‌شناختم، شروین او را به خانه من آورد.

قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات شاکی و متهمان برای صدور رای وارد شور شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.