دستکم ۲ تجمع اعتراضی برگزار شد

دوشنبه, 13ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا
امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، شماری از دانش آموزان در دو استان چهار محال و بختیاری و قزوین در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان‌ها تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، جمعی از دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در مقابل اداره کل آموزش و پرورش قزوین تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این دانش آموزان در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات نهایی صورت گرفته است.

دانش آموزان با سر دادن شعار «امتحان حضوری نمی‌خوایم» تلاش کردند اعتراض خود را نسبت به برگزاری امتحانات پایانی این دو پایه به‌صورت حضوری به گوش مسؤولین آموزش‌ و پرورش استان برسانند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌ و پرورش استان قزوین در این خصوص گفت: برخی دانش‌آموزان در سطح کشور طی روزهای گذشته نسبت به برگزاری آزمون‌های پایانی حضوری در پایه‌های نهم و دوازدهم اعتراضاتی داشتند.

روح‌الله مؤمنی افزود: وزارت آموزش‌وپرورش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این موضوع را به ستاد ملی مقابله با کرونا محول کرده است تا آنان در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن آزمون نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم تصمیم‌گیری کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌ و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: وزارت آموزش‌ و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا، در حال مذاکره در رابطه با این موضوع هستند و به‌زودی تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و به استان‌ها ابلاغ خواهند کرد.

گفته می‌شود چندی پیش کمپین ۷۰ هزار نفری دانش‌آموزان جهت لغو امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم شکل گرفته بود.

تجمع دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش صدا و سیما، امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، جمعی از دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در مقابل اداره کل آموزش و پرورش قزوین تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این دانش آموزان در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات نهایی صورت گرفته است.

برخی از دانش آموزان در توضیح خواسته خود بیان کردند وقتی تدریس و ارائه دروس به صورت ” غیرحضوری ” بوده، چرا باید برگزاری امتحان به صورت حضوری باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این مورد گفت: ما تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و این تصمیمی کشوری است.

فرحناز قائد امینی افزود: تصمیم نهایی برای برگزاری امتحانات با توجه به تصمیمات ستاد کرونا گرفته می‌شود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.