تهران؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

جمعه, 17ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا 
روز جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، یک شهروند زن اهل شهرستان مریوان، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه منتقل شد. گفته می شود بازداشت این شهروند همراه با تفتیش منزل‌ وی صورت گرفته و نیروهای امنیتی برخی از وسایل شخصی او از جمله لپ‌تاپ و گوشی موبایل را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، یک شهروند زن اهل شهرستان مریوان، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه منتقل شد.

بر اساس این گزارش، هویت این شهروند ویان محمدی، دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی و اهل شهرستان مریوان عنوان شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی، با ورود به منزل خانوادگی این شهروند وی را بازداشت کرده و پس از تفتیش منزل، لپ‌تاپ، گوشی موبایل و برخی از وسایل شخصی خانم محمدی را ضبط و با خود برده‌اند.

منبع مطلع افزود: خانم محمدی پس از بازداشت ابتدا به بازداشتگاه اوین منتقل و سپس جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه انتقال یافته است.

علیرغم پیگیری‌های خانواده این شهروند جهت اطلاع از سرنوشت وی، از دلیل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دسترس نیست.

روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه ٩٩، ویان محمدی به همراه همسرش فرامرز محمدی توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و آقای محمدی جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در سنندج منتقل و خانم محمدی نیز حدود دو ساعت مورد بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفته و در نهایت آزاد شد.

بنابر این گزارش، آقای محمدی پس از دو ماه بازداشت با تودیع قرار وثیقه به شیوه موقت آزاد شده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.