مرگ و مصدومیت ۹ کارگر از جمله ۷ کارگر معدن در شهرهای مختلف

یکشنبه, 19ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا 
امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌‌ماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۲ کارگر در شهرهای مریوان و کاشان طی حوادثی جان باخته و مصدوم شدند. همچنین به دنبال جاری شدن سیل در مسیر جاده معدن بند نرگس واقع در شهرستان بادرود، سه خودروی سواری حامل کارکنان معدن سنگ آهن و معدن مس گرفتار شده و در پی آن ۷ کارگر دچار مصدومیت شدند. 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، رئیس جمعیت هلال احمر بادرود، از مصدومیت ۷ کارگر به دنبال سیل در مسیر معادن این شهرستان خبر داد.

علی کفاشی در این خصوص گفت: جاری شدن سیلاب بر اثر بارش های رگباری در مسیر جاده معدن بند نرگس واقع در ۳۰ کیلومتری شرق بادرود و سیلابی شدن مسیل‌ها و آبراهه‌های منطقه موجب شد تا سه خودروی سواری حامل کارکنان معدن سنگ آهن و معدن مس گرفتار سیل شوند.

کفاشی افزود: در این عملیات که حدود ۱۰ ساعت به طول انجامید، تعداد ۳۰ نفر در قالب هشت گروه از پرسنل، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت تیم‌های پشتیبانی به منطقه اعزام شدند و پس از جستجو و امداد رسانی سرنشین خودروها را به نقطه امن هدایت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره به انجام اقدامات اولیه و ارزیابی ۱۴ نفر از کارگران ابراز داشت: ۷ تن از کارگران مذکور بر اساس تشخیص اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به بیمارستان فاطمیه بادرود اعزام شدند.

مصدومیت یک کارگر در کاشان

 به گزارش صدا و سیما، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از مصدومیت یک کارگر در این شهرستان به دنبال سقوط در چاه خبر داد.

روح الله فدایی در اینباره گفت: این حادثه در بلوار قطب راوندی، خیابان حکمت ۳۱ اتفاق افتاد و طی آن یک کارگر ۴۶ ساله، داخل چاه سقوط کرد.

آقای فدایی بیان کرد: کارگر مذکور با تلاش تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ این سازمان از عمق چاه خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: حادثه ای مشابه حدود یک ماه پیش نیز در همین مکان در اثر نقص فنی بالابر اتفاق افتاده بود.

مرگ یک کارگر در شهرستان مریوان

به گزارش کردپا، امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، یک کارگر در شهرستان مریوان بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

در این گزارش، هویت این کارگر اسلام قادری، ۴۰ ساله فرزند فتاح و اهل روستای کولیج از توابع شهرستان مریوان در استان کردستان عنوان شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.