یورش وحشیانه گارد ویژه زندان به زندانیان سیاسی و عادی در زندان مرکزی زاهدان

سه شنبه, 5ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

zendan-zahedanبنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» گارد ویژه زندان مرکزی زاهدان به زندانیان بی دفاع بند ۳ یورش بردند و ضمن اذیت وآزار آنها ، حداقل وسایل زندانیان بی دفاع را تخریب و یا سرقت نمودند.

روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه بیش از ۳۰ تن از گارد ویژه زندان به زندانیان سیاسی و عادی بند ۳ زندان مرکزی زاهدان یورش بردند و آنها را با اذیت و آزار و توهین در حیاط زندان زیر تابش شدید آفتاب و گرمای طاقت فرسا به مدت ۲ ساعت قرار دادند.سپس پاسداربندها به تمامی سلولهای بند۳ یورش بردند . آنها مواد غذایی زندانیان را که با هزینه های زیاد از فروشگاه زندان خریداری کرده بودند یا مصرف کردند ، یا به سرقت بردند و یا آنها را تخریب کردند. مامورین گارد ویژه پرده های سلولها و بالشت زندانیان که خود خریداری کرده بودند را پاره کردند. آنها پودر رخت شویی را بر روی زمین سلولها پخش کردند ، لباسهای زندانیان را پاره کردند و صدها کارت تلفن زندانیان که به منظور تماس با خانواده هایشان خریداری کرده بودند به سرقت بردند.

این یورش وحشیانه و مغول وار به فرماندهی و نظارت غلامی شکنجه گر زندانیان بی دفاع و رئیس اطلاعات زندان ، محمد ناروئی رئیس بازرسی زندان و پورینه معاون زندان صورت گرفت. این عمل وحشیانه باعث بر انگیختن خشم زندانیان گردید.

یورشهای وحشیانه و غیر انسانی و اعدام ها در ایران پس از انتصاب آخوند حسن روحانی رئیس جمهور ولی فقیه آخوند علی خامنه ای شدت گرفته است . هدف از این موج اعدام ها و یورشهای مغول وار به زندانی بی دفاع ایجاد فضای رعب و ووحشت برای جلوگیری از قیام مردم ایران برای پایان دادن به اعدام ها، سرکوبهای خونین،انهدام محیط زیست ،نابودی منابع طبیعی، فقر، اعتیاد ، دزدیهای نجومی،تحمیل تحریمای بین المللی که آخوندها با این اعمال عملا در حال نابودی مردم ایران و انهدام کامل کشور هستند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش به زندانیان سیاسی و عادی ،مورد اذیت و آزار قرار دادن آنها و تخریب حداقل وسایل شخصی آنها توسط زندانبانان ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را محکوم می کند و ازکمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به مراجع قضایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۰۵ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۲۷ اوت ۲۰۱۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.