اجرای حکم ضد بشری اعدام امیرالله یاری در زندان مرکزی بندرعباس

پنجشنبه, 7ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

edaam2
بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران» روز گذشته حداقل یک زندانی از بند جوانان زندان مرکزی بندرعباس در محوطه زندان به دار آویخته شد.

روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه حداقل یک زندانی از بند جوانان زندان مرکزی بندر عباس به نام امیر الله یاری ۲۶ ساله که بیش از ۷ سال دراین زندان، زندانی بود در محوطه زندان مرکزی بندرعباس به دار آویخته شد.

زندانی امیر الله یاری در طی این مدت ۲ بار پای جوبه دار برده شده بود ولی در آخرین لحظات حکم ضدبشری اعدام وی بدلیل عدم حضور و مخالفت خانواده شاکی متوقف گردید.

در طی روزهای اخیر ده ها زندانی در زندانهای مختلف رژیم ولی فقیه به دار آویخته شدند . قوه قضاییه ولی فقیه فقط آمار تعداد محدودی از زندانیان اعدام شده را اعلام می کند در حالیکه اکثر اعدام ها بصورت مخفیانه در زندانها صورت می گیرد.

موج جدید و لاینقطع اعدام ها در زمانی که آخوند روحانی شعار فریبکارانه اعتدال و تدبیر را سر می دهدبطور جنون امیزی آغاز و ادامه دارد .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، موج جدید و مستمر اعدامها در ایران که با تایید و دستور آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت که نام وی در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار دارد صورت می گیرد را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به مراجع قضایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۷ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۲۹ اوت ۲۰۱۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.