تشدید برخورد با “بدپوشان” در تهران + تصاویر

جمعه, 8ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران –  نادانان حاکم بر کشور بجای آنکه به فکر بهبود اقتصاد، هوای آلوده، بهداشت، محیط زیست و امنیت مردم باشند، دست از سرکوب زنان بر نمیدارند. از آغاز جمهوری اسلامی حجاب اجباری وسیله ای برای تظاهر به “اسلامی بودن” نظام از طریق آزار زنان بوده است. در حالی که مردم به شدت با مسائل اقتصادی، آلودگی هوا و مشکلات دیگر روبرو میباشند، حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد، زندگی را به کام ایشان تلخ تر میکند. در این نظام عده ای روحانی متحجر و بی خبر از دنیا به خود اجازه میدهند حقوق و آزادی های مردم، به ویژه زنان را زیر پا گذارند و به عنوان قیم برای آنان تصمیم بگیرند. هدف جمهوری اسلامی زندگی بهتر، هوای تمیزتر، طبیعت سالمتر، بهداشت بهتر، آزادی و امنیت بیشتر برای هم میهنانمان نیست، بلکه فشار بر آنان است. این نادانان در اشتباهند اگر تصور میکنند با تشدید فشارها بر مردم خواهند توانست  حکومت متزلزل خویش را مستحکم سازند.

متن خبر:  برخورد با بدحجابان در پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.

مشاهدات از سطح شهر تهران حاکیست حضور گشت های ارشاد در پایتخت طی روزهای گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برخورد با “بدپوششان” تشدید شده است.

حضور نیروهای پلیس پایتخت در این مدت در میادین و اطراف مراکز بزرگ خرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اخبار دریافتی در عین از حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد در مناطق تفرجی و تفریحی پایتخت همچون فرحزاد، دربند، درکه، لواسان و حتی توچال و برخورد با بدپوششان حکایت دارد.

عصر پنجشنبه نیز ماموران پلیس با حضور گسترده در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت های پرمخاطب بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نظر می آید برخورد با بدپوششان توسط پلیس پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.

hejab (12)

hejab (1)

hejab (2)

hejab (3)

hejab (4)

hejab (5)

hejab (6)

hejab (7)

hejab (8)

hejab (9)

hejab (10)

hejab (11)

hejab (13)

hejab (14)

hejab (15)

hejab (16)

hejab (17)

hejab (18)

hejab (19)

hejab (20)

hejab (21)

hejab (22)

hejab (23)

hejab (24)


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید