استان فارس؛ بازداشت عاملان ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی

دوشنبه, 31ام خرداد, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی توسط متخلفان محیط زیستی در این استان خبر داد و گفت که متخلفان شناسایی و در شهرستان ممسنی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی توسط متخلفان محیط زیستی خبر داد.

عبدالحسن با بیان اینکه با دستور قاطع دستگاه قضایی متعرضان به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان‌های ممسنی و اقلید شناسایی شدند، گفت: “ضاربان مامور منابع طبیعی که حین انجام وظیفه و عملیات اطفا حریق مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شدند”.

متخلفان که یکی از مامور منابع طبیعی را حین انجام وظیفه و عملیات اطفا حریق مورد حمله و هتاکی قرار داده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: “به دنبال وقوع آتش سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، ماموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر می‌دهند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم ماموران و هتاکی نسبت به آنان می‌کند”.

صمدنژاد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این متهم خاطرنشان کرد: “در حال حاضر طبق تحقیقات قضایی فرد متخلف شناسایی شده و پیگیری‌های قضایی برای دستگیری او ادامه دارد”.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.