شرکت واحد: با وجود جان‌باختن ۱۶ کارگر شرکت واحد تهران، وعده واکسیناسیون رانندگان عملی نشد

سه شنبه, 22ام تیر, 1400
اندازه قلم متن

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از جان‌باختن ۱۶ نفر از رانندگان و کارکنان این شرکت در اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت همچنان واکسیناسیون رانندگان عملی نشده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود که از هنگام آغاز واکسیناسیون کرونا هر هفته طی مکاتباتی با ستاد ملی مقابله کرونا خواستار واکسیناسیون رانندگان اتوبوس شدیم ولی هنوز وعده‌ مسئولان در این مورد عملی نشده و رانندگان در اولویت تزریق قرار نگرفته‌اند.

محمود ترفع تاکید کرد که هیچ راننده اتوبوسی از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی واکسن دریافت نکرده مگر اینکه سنش به افرادی که فراخوان شدند مطابقت داشته باشد.

پیشتر احمد روشنی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، نیز اعلام کرده بود که شمار فوتی‌های کرونا میان رانندگان تاکسی به ۴۰ تا ۵۰ مورد در ماه رسیده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران افزود که تا پایان خرداد در پایتخت ۴۲۵ راننده تاکسی به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه واکسیناسیون تاکسیرانان هنوز آغاز نشده، گفت: باید هر چه سریع‌تر برای واکسیناسیون این افراد فکری عاجل کرد.

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.