کشتار سگ‌های بدون صاحب با خوراندن سم در تبریز

پنجشنبه, 24ام تیر, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – چند قلاده سگ بدون صاحب در منطقه کوی صنعتی ستاره تبریز توسط افراد ناشناسی با خوراندن سم کشته شدند. اداره شهرداری به دلیل سهل انکاری در انجام مسئولیت خود مبنی بر جمع‌آوری سگ‌های بی سرپناه و انتقال آنان به محل امن همواره متهم ردیف اول کشتار سگ ها در سطح شهر بوده است که پیش از این نیز بارها به طرق مختلف تکرار شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، چند قلاده سگ در منطقه کوی صنعتی ستاره تبریز توسط افراد ناشناسی پس از خوراندن سم به آنها کشته شده‌اند.

یک از اهالی منطقه کوی صنعتی ستاره تبریز گفت: این سگ ها هیچ مزاحمتی برای اهالی منطقه و کارخانه ها نداشتند بلکه همه اهالی منطقه برای سگ ها غذا می آوردند چون این سگ ها در منطقه به عنوان نگهبان شناخته شده بودند. سگ ها بیشتر شب ها وقتی افراد غریبه به منطقه می آمدند شروع به سر و صدا می کردند و همین باعث شده بود امنیت کارخانه ها در منطقه پابرجا باشد.

اداره شهرداری به دلیل سهل انکاری در انجام مسئولیت خود مبنی بر جمع‌آوری سگ‌های بی سرپناه و انتقال آنان به محل امن همواره متهم ردیف اول کشتار سگ ها در سطح شهر بوده است که پیش از این نیز بارها به طرق مختلف تکرار شده است.

پس از این نیز در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ویدیو هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که در آنها، عوامل شهرداری تبریز اقدام به جمع آوری و کشتار سگ های بدون صاحب می‌کنند که این اقدام واکنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان حقوق حیوانات را در پی داشته است.

حیوان‌ آزاری یکی از انواع بداخلاقی های اجتماعی و بزه ‌کاری محسوب می شود. در سال‌های اخیر فعالیت‌هایی انجام شده تا حیوان ‌آزاری، جرم‌انگاری شده و به حیطه جرایم وارد شود. حیوان آزاری به اشکال متعددی نمود پیدا می کند؛ از درگیر کردن حیوانات با یکدیگر تا ضرب و جرح فیزیکی، زندانی کردن و نگهداری حیوانات در مکان های نامناسب که همگی در این قالب می گنجد با این تفاوت که در پاره ای از اوقات ضریب و سطح خشونت در این امر بسیار بارز و مشهود است و در برخی موارد نیز کمرنگ و نامحسوس به نظر می رسد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.