چهار نوکیش مسیحی به دادگاه انقلاب دزفول احضار شدند

شنبه, 2ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن


خبرگزاری هرانا – روز سه شنبه ۲۹ تیر، علیرضا ورک شاه، اسماعیل نریمان‌ پور، محمد علی ترابی و محمد کائدگپ نوکیشان مسیحی، طی ابلاغیه ای به دادگاه انقلاب دزفول احضار شدند. این شهروندان پیشتر در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی در دزفول بازداشت و اول اردیبهشت ماه امسال از اداره اطلاعات این شهر آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از محبت نیوز، روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰،علیرضا ورک شاه، اسماعیل نریمان‌پور، محمدعلی ترابی و محمد کائدگپ نوکیشان مسیحی، طی ابلاغیه ای به دادگاه انقلاب دزفول احضار شدند.

طی ابلاغیه ای که روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ صادر و از طریق پیامک به این نوکیشان مسیحی ابلاغ شده است، از این شهروندان خواسته شده تا در تاریخ مقرر جهت رسیدگی به اتهام تبلیغ علیه نظام در شعبه مربوطه حاضر شوند.

بر اساس این گزارش، همچنین از آقای ترابی خواسته شده تا از بابت پرونده ای جداگانه، روز شنبه ۱۶ مردادماه امسال جهت رسیدگی به اتهامات مطروحه در دادگاه انقلاب اهواز حاضر شود.

این نوکیشان مسیحی روز دوشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ توسط ماموران وزارت اطلاعات در دزفول بازداشت و روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت‌‌ماه امسال از اداره اطلاعات دزفول آزاد شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.