اطلاعیه نهضت مقاومت ملی ایران: دعوت به مراسم یادبود سی اُمین سالروز قتل شاپور بختیار و سروش کتیبه، جمعه، ششم اوت ۲۰۲۱

سه شنبه, 12ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن

اطلاعیه

جمعه، ششم اوت ۲۰۲۱

به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران

در مراسم یادبود

سی اُمین سالروز قتل شاپور بختیار و سروش کتیبه

هموطنان گرامی،

روز ششم اوت ۲۰۲۱ مصادف با سی امین سالروز قتل شاپور بختیار است.

در روز ششم اوت ۱۹۹۱، دستگاه رهبری جمهوری اسلامی به دست جلادانی که از ایران فرستاده بود، دکتر شاپور بختیار، آخرین نخست‌ وزیر نظام مشروطه‌ی ایران، ادامه دهنده‌ ی ثابت قدم راه مصدق، نخستین، اصولی‌ترین و استوارترین مخالف نظام ولایت فقیه، بنیانگذار و رهبر نهضت مقاومت ملی ایران و دستیار وفادارش سروش کتیبه را به طرز فجیعی به قتل رساند.

 بدین مناسبت، همچون بیست‌ونه‌ساله‌ی گذشته، به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران روز جمعه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ برابر با ۶ اوت ۲۰۲۱، خانواده، آشنایان، یاران، هواداران و دیگر هموطنان شاپور بختیار برای گرامی‌داشت یاد این ایرانی بزرگ و بزرگمرد سیاست ایران بر مزار وی و دستیار وفادارش سروش کتیبه گردخواهند‌آمد.

در این مراسم چند سخنران سخن خواهند گفت و پیام های رسیده به سمع حاضران خواهد رسید.

سخنرانان امسال عبارت اند از سخنران مهمان، بانو دکتر مهناز شیرالی استاد جامعه شناسی سیاسی در دانشگاه های فرانسه، آقای هومان بختیار، و آقایان ابوالحسن نقیبی و علی شاکری زند از نهضت مقاومت ملی ایران.

در این بزرگداشت که از ساعت شانزده (۴بعد از ظهر) تا هفده و سی دقیقه (۵:۳۰) برگذار می شود پس از پخش سرود ای ایران و قرائت یک پیام، سخنران میهمان سخن خواهد گفت. سپس سرود آزادی اثر زنده یاد استاد گلنوش خالقی پخش می شود. در این هنگام، پس از قرائت پیام جوانان نهضت از داخل کشور و پیامی از یاران نهضت در آمریکا، نخستین سخنران نهضت مقاومت ملی ایران سخنان خود را به ‌سمع حاضران خواهدرساند. آنگاه بدنبال پیامی از بنیاد عبدالرحمن برومند و پیامی از جوانان نهضت از خارج کشور دومین سخنران نهضت سخن خواهد گفت. مراسم با پخش سرود نهضت مقاومت ملی ایران پایان می یابد.

نهضت مقاومت ملی ایران از کلیه ی هموطنان گرامی، ایرانیان آزادیخواه و خواستاران ایرانی رهایی‌یافته از بند اسارت و فساد حاکمیت مذهبی، ایرانی آزاد و مستقل، برای حضور در این مراسم دعوت می‌نماید.

ایران هرگز نخواهد مرد

نهضت مقاومت ملی ایران

دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰

برابر ۲ اوت ۲۰۲۱ 

 

نشانی گورستان مون‌‌‌پارناس:

Cimetière de Montparnasse

۳, Boulevard Edgar Quinet,

۷۵۰۱۴ Paris

Metro : Edgar Quinet


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.