دستان جلادان جوانان ما از سفره و سرنوشت ایرانیان کوتاه باد!

دوشنبه, 11ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن

 

 

 

هم وطنان آزادی خواه و مدافع حقوق بشر در خارج ازکشور!

 

ابراهیم رئیسی از سن نوزده سالگی در لباس قاضی شرع اسلام و هم چنین به عنوان یکی از اعضای هیأت مرگ در دستگاه قضائی جمهوری اسلامی، مشغول آدمکشی بوده است. او که تا کنون پای حکم اعدام هزاران زن و مرد دگراندیش و آزادیخواه ایران را امضا کرده است، از طرف خامنه ای با دو منظور به ریاست جمهوری گماشته شده است:

نخست ـ برای خاک پاشیدن در چشم بازماندگان و خانواده های قربانیان،

دوم ـ برای زهر چشم گرفتن از مردم جان به لب رسیده و به پاخاسته سراسر ایران.

 

هم وطنان!

در جامعه زیر سلطه جمهوری اسلامی به جز غارتگران و ذوب شدگان در ولایت فقیه که سرنوشت خود را به بقای حکومت اسلامی گره زده اند، هیچ شهروند و خانواده ایرانی را نمی توان یافت که از جانب حکومتگران اسلامی آسیب ندیده و حقوق انسانیش پایمال نشده باشد. همه عرصه های زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان، مورد تجاوز و یورش وحشیانه حکومت “الهی” آخوندهای عوامفریب و خونریز قرار گرفته اند.

مجموعه بی عدالتی ها و تبعیض ها و ظلم و ستمی که طی ۴۳ سال بر مردم ایران وارد شده، جامعه را به بشکه باروتی تبدیل کرده است که هر لحظه امکان انفجار آن می رود.

جنبش حق طلبانه و ضد حکومت اسلامی که این بار از خوزستان سرچشمه می گیرد، در حال تبدیل به یک جنبش ملی و سراسری برای تغییر شرایط نکبت بار کنونی است. مردم ایران، از هر جنسیت، قوم، مذهب و طبقه، سرانجام پس از ۴۳ سال تجربه حکومت دینی و ضد بشری، عزم خود را برای برچیدن این حکومت فاسد و ضد ایرانی جزم کرده اند.

در این میان وظیفه مبرم تمام آزادی خواهان ایرانی در خارج از کشور است که از مردم به پا خاسته پشتیبانی کنند. ما باید دنیا را از عمق جنایات جمهوری اسلامی آگاه سازیم تا شهروندان، نمایندگان و دولتمران کشورها با مردم ایران اعلان همدردی نمایند.

 

آزادیخواهان ایرانی و مدافعان حقوق بشر در خارج از کشور!

 

ابراهیم رئیسی که کارش چه به عنوان قاضی «شر» و چه به عنوان ریاست دستگاه قضائی، همواره جلادی و آدم کشی بوده است، هم اکنون مراسم تنفیذ حکم خود را به عنوان رئیس جمهور انتصابی و تحمیلی از سوی خامنه ای بر مردم، در مقابل جمعی از گماشتگان و نوکران حلقه به گوش برگزار می کند.

اگر چه تمام کارگزاران جمهوری اسلامی در فساد و جنایت و تبهکاری پیشینه ای سیاه دارند اما انتصاب کسی که متهم به جنایت علیه بشریت در ایران است، به عنوان رئیس دستگاه قضائی و سپس ریاست جمهوری را نباید به سادگی از کنارش گذشت.

ما نهادهای حقوق بشری ایرانی و امضاء کننده این بیانیه از تمام آزادیخواهان، نهادها و شخصیت های آزاده و مدافع حقوق بشر در خارج از کشور درخواست می کنیم که روز تنفیذ حکم ابراهیم رئیسی را به روز اعلان خشم و تنفر خود از جمهوری اسلامی و روز پشتیبانی از مبارزات مردم ایران در خارج از کشور تبدیل نمایند.

ما ایرانیان خارج از کشور دراین روز در سرتاسر جهان همصدا می شویم و بانگ برمی آوریم که عاملان و آمران جنایت علیه بشریت در ایران نمی توانند نماینده مردم ایران باشند.

 

شبکه همبستگی برای حقوق بشر در ایران

۲ آگوست ۲۰۲۱ برابر با ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

 

امضاء کنندگان:

 

۱ – انجمن زنان ایرانی – مونترال

۲ – انجمن جمهوریخواهان ایران – پاریس

۳ – انجمن جمهوری خواهان آلمان و هلند

۴ – انجمن حقوق بشر و دموکراسی برای ایران – هامبورگ

۵ – انجمن فرهنگی ایران و سوئیس – ژنو

۶ – انجمن تتاتر ایران و آلمان

۷ – بنیاد اسماعیل خویی

۸ – حامیان مادران پارک لاله – هامبورگ

۹ – حامیان مادران پارک لاله – فرزنو

۱۰ – شبکه همبستگی ملی فرزنو – کالیفرنیا

۱۱- فدراسیون اروپرس

۱۲- کانون مدافعان حقوق بشر کردستان

۱۳- کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

۱۴- کمیته همبستگی برای حقوق بشر درایران – نروژ

۱۵- کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی – پاریس

۱۶- کمیته دفاع از حقوق بشر در ایران – شیکاگو

۱۷- کمیته دفاع از حقوق بشر در ایران – هجا

۱۸- مادران پارک لاله – دورتموند

۱۹- مادران صلح مونترال

۲۰- نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، در ایران»

۲۱- همبستگی برای حقوق بشر در ایران – کلگری

۲۲- همبستگی جمهوری خواهان ایران (هجا) – مونترال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.