رهایی یک زندانی از اعدام در شهرستان سلطانیه

سه شنبه, 12ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – یک زندانی در شهرستان سطانیه واقع در استان زنجان که پیشتر در پرونده ای از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان از آزادی یک محکوم به اعدام با کسب رضایت از اولیای دم در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا احمدی گفت: متهمی که از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود و در انتظار اجرای مجازات بود با گذشت اولیای دم و با توجه به تحمل مجازات حبس از زندان آزاد شد.

احمدی افزود: با پیگیری و مذاکرات صورت گرفته توسط جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان سلطانیه و سجاس رود و همچنین تلاش شورای حل اختلاف حوزه قضایی سلطانیه و زندان مرکزی، متهمی که به اعدام محکوم شده بود با گذشت اولیای دم به آغوش خانواده بازگشت.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی مرکز توسعه حل اختلاف است، افزود: با کمک معتمدین و ریش سفیدان با محوریت توسعه حل اختلاف در راستای مصالحه پرونده‌های قتل، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و امید است در ماه‌های آتی شاهد روند رو به رشد و افزایش صلح و سازش در مرکز توسعه حل اختلاف استان باشیم.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.