هادی خرسندی: رودستی که رئیسی به رهبری زد

چهارشنبه, 13ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن

دخالت انگلیس‌ها در مراسم تنفیذ

رهبری اگر می‌دانست رئیسی برای دست‌بوسی عذر می‌آورد، این‌قدر برای او سنگ تمام نمی‌گذاشت.

از وسط نطق رهبری:

… مطلب دیگری که راجع به ناکارآمدی دولت روحانی می‌خواستم عرض کنم، موضوع شتر است. (خنده جماعت) البته خنده ندارد. (الله‌اکبر جماعت) اینکه چند بار بنده عرض کردم شتر در خواب بیند پنبه‌دانه. این اشاره به حرکات دشمن است، نه اینکه دولت برود شترها را دستگیر کند. (خنده یواشکی حاضران) یا نگذارد شترها بخوابند که مبادا خواب پنبه‌دانه ببینند. (خنده شدید حاضران) این‌قدر نخندید. منظور بنده این است که ما با افتضاحاتی که بالا آورده‌ایم، جنایاتی که کرده‌ایم، فسادی که رایج کرده‌ایم، دروغ‌هایی که گفته‌ایم، چپاول‌هایی که کرده‌ایم، دشمن خیال نکند ما نمی‌دانیم چکار داریم می‌کنیم. (الله‌اکبر حاضران) و شترهای دشمن، یا خود دشمن، در خواب ببینند پنبه‌دانه. (مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل).

بعد هم اینکه در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور قبلی شایع کرده بودند که آقای جک استرا وزیر خارجه سابق انگلیس می‌آید در مراسم شرکت می‌کند، که نیامد. در مورد رئیس‌جمهور جدید هم گفتند که دولت انگلیس یک مرده‌شوی برای این مراسم می‌فرستد که این هم نیامد. این دخالت منفی انگلستان است در هر دو مراسم.

مطلب دیگری که متأسفانه در دولت قبلی به آن توجه نشد همان است که بنده چندین بار تأکید کردم که به جای رادیو بگوییم رادیان، و به جای تلویزیون بگوییم تلویزان، که هیچ کس گوش نکرد. این مهم‌ترین مسئله‌ای بود که متأسفانه مسئولین به آن نپرداختند. تازه تلفن را هم بنده می‌خواستم پیشنهاد کنم «الو-دان»، که مثل قندان، هنجار فارسی دارد، ولی مأیوس شدم.

یکی از موارد انتقاد این‌جانب به عملکرد دولت قبلی، فشار حداکثری به مردم و اجحاف و خشونت و غارت ملت و جنایت است که مردم مجبورند در خیابان فریاد بزنند «ننگ ما، ننگ ما، رئیس‌جمهور الدنگ ما» !! (الله‌اکبر حاضران) البته نیروهای انتظامی می‌زنند لت‌وپارشان می‌کنند ولی خود بنده هم که به رئیس‌جمهور قبلی انتقاد دارم، از این شعار خوشم نیامد. نباید احترام رئیس‌جمهور در مملکت این‌طور ضایع شود. (سکوت و بهت حاضران)

 در مورد دستگیری اون دختره هم که بدزدند بیاورندش با قایق، متأسفانه دولت روحانی شکست بدی خورد. افتضاحی که شد با آبروریزی قاطی شد. باعث شد دختره یک گل گنده‌تر به گوشه جمالش بزند و بخندد. همه‌اش خیال می‌کنم دارد به من می‌خندد. (مرگ بر اون دختره – امید ما رهبره) بنده پیشنهاد می‌کنم این‌جور موقع ها سعی کنند وقتی دزدیدند و آوردند اف.‌بی.‌آی بفهمد، نه قبلش. (آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو – اسرائیل، اسرائیل، مرگ به نیرنگ آمریکا)

در مورد دست‌بوسی که رئیس‌جمهور جدید عذر آورد که به خاطر کرونا ماچ نمی‌کند. این بزرگ‌ترین ضرری است که کرونا به کشور ما زده. ما باید تا این تاریخ کرونا را ریشه‌کن کرده بودیم.

البته ایشان حداقل دو تا بهترین واکسن را زده، بنده هم همین‌طور. همه سومیش را دیدند. من اگر می‌دانستم رودست می‌خورم، این‌همه در حکم تنفیذ از ایشان تعریف نمی‌کردم: «شخصیتی مردمی و عالی‌قدر از تبار سیادت و علم، و مزیّن به پرهیزکاری و خردمندی، و دارای سوابق درخشان مدیریت، عالِم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده و مردمی» ولی دریغ از یک دستماچ. ایشان با همان ماسکش اگر هم دولا می‌شد، بنده دخالت می‌کردم می‌آوردمش بالا. در حالی‌که اگر هم ماچ می‌کرد، طبیعی بود. فعلاً بنده صبر می‌کنم تا رفع کرونا. (رئیسی، رئیسی – باید بیای بلیسی) والسلام علیکم والضالین.

***

از: ایندیپندنت 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.