آینده نیوز: وحشت مافیای امنیتی و تهدید و فضاسازی برای جلوگیری از برخورد با متخلفین

پنجشنبه, 21ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

ghorbanian ghatl haye zanjirehi2آینده نیوز: وحشت مافیای امنیتی از احتمال برخورد با متخلفینی که در سالهای اخیر با سوء استفاده از قدرت خود، انواع اقدامات خلاف شرع و قانون و اخلاق را مرتکب شده اند، باعث فضاسازی پیش دستانه و تهدید بزرگان نظام شده و به مصداق ضرب المثل «چوب را که بلند کنی، گربه دزده فرار می کند»، آنها قبل از بالا رفتن چوب دست به تهدید و فضاسازی پرداخته اند تا مانع از برخورد قانونی با مافیای امنیتی شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «آینده آنلاین»، در همین راستا سایت امنیتی رویداد که به صورت غیر رسمی توسط برخی برادران اداره می شود، به تازگی بر عمق هتاکی و جسارت خود افزوده و مانند بسیاری دیگر از برادران هم نوع که از وضعیت آینده خود و حامیان پیدا و پنهانشان واهمه دارد، به غوغاسالاری و هیاهوهای زودتر از موعد و داد قبل از درد! روی آورده است.

حامیان پیدا و پنهان این سایت امنیتی رویداد در این چند ساله با افسارگسیختگی تمام و علنی و بی واهمه از هیچ اقدام خلاف رویه و قانونی فروگذار نکرده بودند، اما پیش بینیشان از انتخابات ریاست جمهوری و وضع کنونی کشور نیز کاملاً اشتباه از آب درآمده و تمام سعی کوچکان و بزرگانشان نیز در به پیروزی رساندن کاندیدای مورد نظرشان بی ثمر مانده است.

آنها اکنون خود به خوبی می دانند که وقت حسابرسی فرا رسیده است و لذا به هیاهو و توهین به بزرگان نظام روی آورده و سعی دارند خود را انقلابی تر از انقلابیون اصیل و باسابقه نشان داده و هر گونه برخورد قانونی و حسابرسی هایی که در صورت اجرای مر قانون در انتظارشان خواهد بود را تسویه حساب سیاسی جلوه دهند، تا با این جیغ های بنفش و مظلوم نمایی ها، از حسابرسی کارهایی که در این چند ساله به دلیل ضعف مدیریتی در رئوس برخی نهادها ایجاد شده بود، بجهند.

اوج تفکر این برادران، فضاسازی علیه مسوولین کشور است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده، با فضاسازی نسبت به تکرار برخورد با عوامل قتلهای زنجیره ای هشدار داده اند!

گرچه این تشبیه آنان هیچ نسبتی با مسوولان امنیتی معتدل دولت جدید ندارد، اما نشان می دهد این برادران در پس ذهن خود اذعان دارند اقدامات انجام شده توسط آنها، چیزی در حد و اندازه قتلهای زنجیره ای است که بیشترین ضربات را به وجهه نظام وارد کرد.

جالب اینجاست که در روزهای گذشته، بابک زنجانی که از حمایت خاص مدیران همین نهاد نیز بهره می برده و ملاقاتهای مکرری نیز با این افراد داشته، اخیراً بعد از آن که به دلیل تغییر مدیرتی در راس وزارت نفت و نیز حساسیت شایسته مجلس شورای اسلامی نسبت به تخلفات هنگفت مالی وی، در مصاحبه ای که احتمالاً توسط برخی به وی دیکته شده، از همین روش بهره برده و خود را ” بسیجی اقتصادی” و ” سرباز ولایت”: و… دانسته و با به کارگیری افعال مجهول به مظلوم نمایی و انقلابی نمایی پرداخته است .

سایت رویداد که قرار بوده به صورت نامحسوس سیاستها و منافع برخی “برادران” را دنبال کند، به دلیل غیر حرفه ای بودن، اکنون دم خروسش آنچنان بیرون زده که فقط آرم رسمی یک ارگان خاص را در لوگوی خود کم دارد. یکی از برادران در این مطلب با نام مستعار «مبینا! صالحی!» به آیت الله هاشمی حمله کرده و ایشان را متهم به تلاش برای مبارزه با نهادهای امنیتی به قصد انتقامجویی کرده و فاجعه وحشتناکی را پیش بینی کرده که ممکن است به قیمت نابودی تمام امنیت ملی ایران تمام شود!!

این در حالی است که آیت الله هاشمی در جایگاهی است که هرگونه توهین و جسارت و اتهام به به ایشان می تواند زمینه ساز ورود مدعی العموم به مساله و اعلام جرم وی باشد.

اوج ذلت و ترس پشت صحنه های سایت مذکور، آنجا هویدا می شود که در این مطلب تمام تلاش خود را برای یارگیری از دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی و حتی صداوسیما به کار بسته است تا با منحرف کردن ماجرا از برخوردهایی که در آینده با برخی از خودسرها ممکن است صورت گیرد و شخصی نشان دادن موضوعات، بتوانند در مواقع لازم از حمایت آن نهادها و حتی رسانه ملی نیز بهره مند شوند و حال آنکه در بسیاری از موارد، نهادهای نظارتی و امنیتی دیگر که اکنون سعی شده از آنها یارگیری شود، به شدت با تخلفات و روابط شبهه ناک مجموعه های متخلف با متهمین امنیتی و اقتصادی مخالفند.

ناتوانی این رسانه در پنهان کردن خط و ربطش آنجا بیشتر رخ می نماید که در جملاتی که بیشتر به طنز می ماند تا حقیقت، کارنامه یک نهاد خاص را مورد بررسی قرار داده و معتقد است مردم در سالهای گذشته بالاترین نمره را به آن نهاد داده اند و آنچنان در تعریف و تمجید زیاده روی کرده که اگر چنین مطلبی در سایت رسمی روابط عمومی هر دستگاهی منتشر شود، مورد تمسخر قرار خواهد گرفت.

چه رسد به برخی افراد مورد تمجید که دست گلهایش یکی یکی در حال رخ نمایی است و از بابک زنجانی و ترور دانشمندان هسته ای شروع شده و مشخص نیست به کجا ختم شود! هر چند که خود برادران ختمش را تشبیه به قتلهای زنجیره ای کرده اند و با بلواسازی نوشته اند:”در مجموع این احساس نگرانی وجود دارد که با درپیش گرفتن رویه های انتقام جویان خدای ناکرده همان رویدادهای تاسف برانگیز در برخورد با عاملان یا متهمان قتل های زنجیره ای با انواع دیگری من جمله ترور شخصیت و تخریب و توهین علیه مسئولین عالی رتبه دستگاه اطلاعاتی کشور در پیش گرفته شود”

این پاراگراف به نوعی همزادپنداری این برادران با عوامل قتلهای زنجیره ای است و نشان از آن دارد که عوامل خودسر امنیتی در سالهای گذشته برای خود چه آتیه ای را می بینند و با درک عمق تخلفات خود، از روی ترس مفرط به اقدامات هیجانی و هجومی و بلواسازی روی آورده اند.

آنها با تمام توان فریاد می زنند که ایها الناس! اگر پرونده ما باز شد و از قضا چیزهای درشتی هم از آن درآمد و برخوردی با ما شد، این برخورد انتقامجویی است!! تا به مسئولین نظام هم این گونه القا کنند که هرگونه برخورد در چارچوب قانون با تخلفات احتمالی ما برای کشور مضر است. اخبار واصله هم حکایت از لابی ها و تنظیم و ارائه گزارشهای یکطرفه از طرف بزرگانشان با مسئولین نظام نیز دارد. از این رو بیم آن می رود همان گونه که در آستانه انتخابات و در جریان تایید صلاحیت کاندیداها، تحرکات این گروه می رفت برای کشور و نظام به شدت هزینه زا شود و لطف خدا، درایت رهبری و آیت الله هاشمی و هوشیاری مردم مکر این جریان را به خودشان بازگرداند، این بار هم با غفلت دلسوزان حقیقی نظام و انقلاب، ممکن است هزینه دیگری از جانب تصمیمات و تحرکات محفلی برادران خودسر روی دست نظام بماند .

لذا شایسته است مقامات مسئول نسبت به کنترل این افراد در آخرین روزهای فعالیتشان اقدامات عاجل را به عمل آورند تا از ایجاد صدمه به دیگران و در مرحله بعد به جامعه توسط این افراد جلوگیری شود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.