برگزاری شش تجمع اعتراضی توسط : پرسنل و کارکنان طرح تحول سلامت و کارگران شهرداری

سه شنبه, 9ام شهریور, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – در روز های یک شنبه و دو شنبه ۷ و ۸ شهریورماه، شماری از کارگران شهرداری امیدیه برای دومین و سومین روز متوالی در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر، گروهی از کارگران شهرداری بستان در مقابل ساختمان این شهرداری، تعدادی از پرسنل و کارکنان طرح تحول سلامت خوزستان در مقابل ساختمان استانداری واقع در اهواز، تنی چند از کارکنان شرکت جهاد نصر کرمانشاه در مقابل ساختمان استانداری و جمعی از کارگران شهرداری میاندوآب، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰، شماری از کارکنان شرکت نصر کرمانشاه در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.

تجمع کنندگان با پهن کرد سفر های خالی، نسبت به عدم پرداخت مطالبات مزدی خود اعتراض کردند.

تجمع کارگران شهرداری امیدیه در این شهر

به گزارش ایلنا،  دوشنبه ۸ شهریورر ۱۴۰۰، شماری از کارگران شهرداری امیدیه، برای دومین و سومین روز متوالی در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر، دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گفته‌ی کارگران، در حال حاضر جدا از ۴ ماه حقوق معوقه، به دلیل تعلل دو ماهه اعضای منتخب شورای شهر در انتخاب شهردار جدید وضعیت شغلی آنها مشخص نیست.

کارگران گفتند: شهرداری و سایر مسئولان به پرداخت مطالبات کارگران پیمانکاری اهمیت نمی‌دهند. این درحالی است که شب گذشته نیز شماری از همکاران خدماتی شیفت شب در اعتراض به وضعیت موجود تجمع صنفی برپا کردند.

آن‌ها با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق‌ها، کارگران شهرداری را به تنگنا کشانده است، افزودند: طی روزهای گذشته از سوی کارگران پیگیری‌هایی صورت گرفت و صحبتهایی هم با مسئولان شهری انجام شد ولی هیچ نتیجه‌ای نداشت.

اعتراض امروز کارگران واحد خدمات و فضای سبز شهرداری امیدیه، با همراهی کارگران موتوری، آتشنشانی و سایر همکاران آنها صورت گرفته است.

تجمع پرسنل و کارکنان طرح تحول سلامت خوزستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰، شماری از پرسنل طرح‌ تحول سلامت خوزستان، در مقابل ساختمان استانداری واقع در اهواز تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت شغلی آنها علیرغم گذشت ۷ سال سابقه کار، عدم پرداخت حق و حقوق آنها در دوران کرونا و دیگر مطالبات آنها صورت گرفته ست.

تجمع کارگران شهرداری بستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰، شماری از کارگران شهرداری بستان، در مقابل ساختمان این شهرداری دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی و بیمه‌ای یک ساله خود صورت گرفته است.

تجمع کارگران شهرداری میاندوآب

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰، جمعی از کارگران شهرداری میاندوآب دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت ۶ ماه حقوق و حق بیمه صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است، این کارگران پیش از نیز در چند نوبت برای دریافت حقوق معوقه خود دست به تجمع زدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.