معاون دانشگاه تهران: واکسیناسیون دانشجویان را شروع کرده بودیم، دستور آمد متوقف کنید

یکشنبه, 14ام شهریور, 1400
اندازه قلم متن

حدود ۳۰۰۰ دانشجو واکسن کرونا دریافت کردند/دستور آمد واکسیناسیون دانشجویان  متوقف شود! - ایسنا

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران، از متوقف شدن واکسیناسیون دانشجویان خبر داد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت که  در حال واکسینه کردن دانشجویان دکتری دانشگاه تهران بودیم که حدود یک هفته پیش دستورالعملی مبنی بر توقف واکسیناسیون به دست ما  رسید.

حبیبا افزود که در این دستور به ما اعلام کردند کردند که قرار است در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تصمیمات جدیدی اتخاذ و اعلام شود،  بنابراین منتظر برنامه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن خوابگاه به انجام رسیده است، گفت که حدود سه دانشجوی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه تهران ساکن هستند که هر دانشجویی که متقاضی بود واکسینه شده است.

به گفته سعید حبیبا، دانشگاه تهران حدود ۴۵ هزار دانشجو دارد که هنوز بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهرستان‌ها و همچین دانشجویان کارشناسی این دانشگاه واکسینه نشده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت که علاوه بر واکسیناسیون دانشگاهیان و خانواده های آنها، واکسیناسیون دانشجویان نیز برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

به گفته این مقام دانشگاه تهران،  دوز اول واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه تهران به پایان رسیده و دوز دوم نیز در حال انجام است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد که قرار است تا پایان شهریورماه تمام پرسنل دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تا پایان آذرماه نیز تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی واکسینه شوند.

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.