نحوه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تهران اعلام شد/تعیین جزئیات شهریه دوره‌های مختلف تحصیلی

جمعه, 2ام مهر, 1400
اندازه قلم متن
نحوه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تهران اعلام شد/تعیین جزئیات شهریه دوره‌های مختلف تحصیلی

نحوه فعالیت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های درسی و نرخ مصوب شهریه در دوره های نوبت دوم، پردیسی، مهمان، سنواتی و انتقالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت آموزشی و برگزاری کلاس‌های درسی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تهران را اعلام کرد.

فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های درسی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طبق تقویم و برنامه اعلام‌شده از روز شنبه سه مهر ۱۴۰۰ به صورت برخط (آنلاین) و با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری-یاددهی به نشانی elearn.ut.ac.ir آغاز خواهد شد.

همچنین نرخ مصوب شهریه در دوره های نوبت دوم، پردیسی، میهمان، سنواتی و انتقالی در مقاطع مختلف تحصیلی در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیز مشخص شد.

بر همین اساس مبلغ کل شهریه دانشجویان دکتری تخصصی نوبت دوم در گروه آموزشی علوم انسانی و علوم رفتاری در نوبت دوم حدود ۱۰۵ میلیون و مبلغ کل شهریه این مقطع در سایر گروه ها حدود ۱۲۸ میلیون تومان اعلام شده است.

شهریه دانشجویان دکتری عمومی دامپزشکی نوبت دوم، میهمان و انتقالی نیز به شرح ذیل است:

همچنین مبلغ کل شهریه دانشجویان دکتری در پردیس خودگردان کیش البرز و ارس در گروه آموزشی علوم انسانی و رفتاری نیز تعیین شده است.

 

شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس های خودگردان در گروه علوم انسانی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نیز تعیین شده است.

همچنین شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی سنواتی، میهمان و انتقالی در گروه آموزشی علوم انسانی و علوم رفتاری، رشته های هنر  و سایر رشته ها به شرح ذیل است:

شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم در گروه آموزشی علوم انسانی و رفتاری برای آموزش های مجازی در گروه علوم انسانی و رفتاری نیز در جدول ذیل آمده است:

همچنین دانشگاه تهران شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی پردیس کیش در گروه آموزشی هنر را ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، فنی مهندسی علوم پایه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و علوم انسانی و رفتاری ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.