شهرستان خانمیرزا؛ زخمی شدن یک محیط بان در پی درگیری با قاچاقچیان چوب

جمعه, 23ام مهر, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا، از زخمی شدن یک محیط بان در جریان درگیری با قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، یک مامور یگان حفاظت منابع طبیعی، در پی درگیری با قاچاقچیان چوب در شهرستان خانمیرزا، دچار مصدومیت شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا در این خصوص عنوان کرد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قطع و قاچاق درختان توسط متخلفان محیط زیستی، ماموران یگان حفاظت در منطقه مستقر شدند. در ادامه آنها یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و ۲ متخلف را که مشغول به قطع و بارگیری درختان بلوط بودند، مشاهده کردند.

کشواد درویشی افزود: ابتدا متخلفان محیط زیستی با مشاهده ماموران انتظامی و یگان منابع طبیعی خودرو خود را رها کرده و متواری شدند، سپس اقدام به درگیری با ماموران کردند که در پی آن، یکی از محیط بانان به نام حمید موسوی از ناحیه زانوی راست مجروح و نهایتا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لردگان منتقل شد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان خانمیرزا گفت: علاوه بر آقای موسوی، در فروردین‌ماه و خردادماه امسال نیز ۲ تن دیگر از محیط بانان شهرستان، بدنبال درگیری با قاچاقچیان چوب مجروح شدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.