محبوبه فرحزادی به جزای نقدی و سایر مجازات‌های تکمیلی محکوم شد

پنجشنبه, 6ام آبان, 1400
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – محبوبه فرحزادی، فعال صنفی معلمان و از اعضای انجمن ندای زنان ایران به پرداخت جزای نقدی، توقیف گوشی همراه و ممنوعیت از حضور در تجمعات، گردهمایی و جلسات به مدت ۲ سال محکوم شد. جلسه رسیدگی به اتهامات خانم فرحزادی، روز سه شنبه ۲۰ مهرماه، در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محبوبه فرحزادی، فعال صنفی معلمان به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

بر اساس این حکم که توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری صادر و در تاریخ ۲۶ مهرماه به وی ابلاغ شده است، خانم فرحزادی بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان جزای نقدی و مجازات تکمیلی توقیف یک دستگاه گوشی همراه و ممنوعیت از حضور در تجمعات، گردهمایی و جلسات به مدت ۲ سال محکوم شده است.

جلسه رسیدگی به اتهامات محبوبه فرحزادی، روز سه شنبه ۲۰ مهرماه، در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

محبوبه فرحزادی روز شنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۰، در منزل خود بازداشت و ساعاتی بعد پس از تفهیم اتهام در شعبه ۷ بازپرسی دادسرای اوین با تودیع قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی بطور موقت آزاد شد.

این فعال صنفی معلمان یک مرتبه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری طی ابلاغیه ای از بابت اتهام فعالیت تبلیغی علیه حکومت یا نهادهای عمومی به بازپرسی شعبه ۷ دادسرای اوین احضار شد و مجددا در شهریور ماه طی ابلاغیه‌ای به شعبه ۷ دادسرای اوین احضار شد.

خانم فرحزادی پیش از این نیز سابقه بازداشت و احضار به مراجع امنیتی را دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.