ضرب وشتم وحشیانه ایرج محمدی، زندانی سیاسی بجای درمان وی

یکشنبه, 28ام مهر, 1392
اندازه قلم متن

iraj-mohamadiبنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح روز ۲۷ مهر زندانی سیاسی تبعیدی ایرج محمدی که برای درمان به بهداری زندان مرکزی زاهدان مراجعه کرده بود مورد ضرب و شتم وحشیانه مسئولین بهداری زندان قرار گرفت.

روز شنبه ۲۷ مهرماه زندانی سیاسی تبعیدی ایرج محمدی جهت درمان بیماری اش که در اثر شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات به آن مبتلا شده است به بهداری زندان مراجعه نمود ولی یوسفی رئیس بهداری و فردی به نام عبدالحمید محمدیان او را به یکی از اتاقهای بهداری زندان برده و بجای درمان وی، او را با مشت و لگد شدیدا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در اثر این ضرب و شتم های وحشیانه، زندانی سیاسی ایرج محمدی از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب گردیده و تنفس وی دچار مشکل حاد شده است .

زندانی سیاسی ایرج محمدی پس از پایان ضرب و شتم وحشیانه به منظور شکایت علیه این افراد به غلامی رئیس اطلاعات زندان مراجعه نمود و شکایت خود را به صورت کتبی به وی داد. اما غلامی شکایت وی را نپذیرفت و با تهدید به او گفت: که تو حق نداری علیه مسئولین زندان شکایت کنی.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ضرب وشتم وحشیانه زندانی سیاسی ایرج محمدی را بجای درمان وی محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه جنایی بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۷مهر۱۳۹۲ برابر با ۱۹ اکتبر۲۰۱۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.