جلسه آخرین دفاع عسل محمدی در دادسرای اوین برگزار شد

چهارشنبه, 1ام دی, 1400
اندازه قلم متن

جلسه آخرین دفاع عسل محمدی در دادسرای اوین برگزار شد

خبرگزاری هرانا – آخرین جلسه بازپرسی عسل محمدی فعال کارگری، روز سه شنبه ۳۰ آذرماه، در شعبه دوم دادسرای اوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰، آخرین جلسه بازپرسی عسل محمدی فعال کارگری، برگزار شد.

در جریان این جلسه که در شعبه دوم دادسرای اوین برگزار شد، بازپرس پرونده به وکیل خانم محمدی اجازه دفاع نداد. اتهامات مطروحه علیه خانم محمدی در این پرونده که متهم دیگر آن هیراد پیربداقی است، “اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی”، “فعالیت تبلیغی علیه نظام با مصادیقی از جمله شرکت در کمپین «شکنجه‌ی سفید» و عضویت در محافل مارکسیستی” عنوان شده است.

عسل محمدی به همراه  هیراد پیربداقی در تاریخ ۱۵ آبان‌ماه با ضرب و شتم بازداشت  شده و منزل آنان مورد تفتیش نیروهای امنیتی قرار گرفت.

آقای پیربداقی در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه در خصوص اتهام اجتماع و تبانی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت. در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه نیز عسل محمدی به یکی از سلول‌های عمومی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و نهایتا در تاریخ ۱ آذرماه با تودیع قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد.

هیراد پیربداقی و عسل محمدی در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه به همراه ۸ تن از فعالین مدنی دیگر با حضور در دفتر قضایی نسبت به نگهداری متهمان در سلول‌های انفرادی اعلام شکایت کردند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.