رهایی دو زندانی از اعدام در بروجرد

دوشنبه, 13ام دی, 1400
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – دو زندانی در بروجرد که پیشتر در پرونده هایی جداگانه از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بودند، با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ زندانی محکوم به اعدام در قزوین از مرگ رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد گفت: ۲ زندانی در این شهرستان که مرتکب قتل شده بودند با بخشش اولیای دم قبل از اجرای حکم اعدام نجات یافتند.

سجاد بیرانوند افزود: یک از آنها که سال ۹۳ فردی را با گلوله به قتل رسانده بود هفت سال در زندان منتظر اجرای حکم بود که امروز با گذشت اولیای دم از اعدام نجات یافت.

وی اظهار داشت: زندانی دیگر در سال ۹۸ فردی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود که او هم امروز قبل از اعدام پای چوبه دار با رضایت اولیای دم طعم بخشش را چشید.

رهایی از اعدام ۶ زندانی در استان قزوین

به گزارش میزان، در روز جاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در گفتگو با رسانه ها از رهایی ۶ محکوم به اعدام از ابتدای سال جاری خبر داد.

از سوی دیگر مسئول “هسته جهادی بخشایش” دادگستری کل استان اردبیل در گفتگو با ایرنا عنوان کرد که ۲۷ زندانی محکوم به اعدام در این استان با رضایت اولیای دم از ابتدای سال گذشته تاکنون از مرگ نجات یافتند.

وی در این خصوص گفت: این تعداد شامل ۱۹ زندانی در سال گذشته و ۸ زندانی محکوم به اعدام در سال جاری بودند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.