مشاور رفسنجانی: هزینه حصر را از دوش نظام بردارید

شنبه, 4ام آبان, 1392
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: خلاف ادعاهای دولت روحانی جمهوری اسلامی به سرکردگی علی خامنه ای همچنان به حصر خانم زهرا رهنورد و آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی ادامه میدهد. اکنون صدای اعتراض به این رفتار در صفوف رژیم هم بلندتر میشود.  غلامعلی رجایی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شورای عالی امنیت ملی میگوید: بارها نوشته ام و تا رفع حصربازهم می نویسم ادامه این حصربرای نظام همانند ادامه حصرمرحوم آیت الله منتظری کاملا بی‌فایده است و جز هزینه در بر ندارد.

هزینه حصر را از دوش نظام بردارید

به گزارش قانون‌آنلاین، مشاور فرهنگی آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی در مطلبی که در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشته است موضوعی را از شورای عالی امنیت ملی درخواست کرد.

بخشی از مطلب غلامعلی رجایی به شرح زیر است:
از ته دل امیدوارم روزی برسد که حتی یک ایرانی بدون عید نباشد.

بارها نوشته ام و تا رفع حصربازهم می نویسم ادامه این حصربرای نظام همانند ادامه حصرمرحوم آیت الله منتظری کاملا بی‌فایده است وجزهزینه در بر ندارد .
امید من آن است همانگونه که دولت یازدهم تصمیمات غلط دولت دهم را کان لم یکن اعلام کرده ومی کند ترکیب جدید شورای امنیت ملی هم تدبیری بیندیشد و این هزینه را از دوش نظام بردارد.

ادامه یک تصمیم اشتباه، یک اشتباه بزرگتراست.

اگرآقایان ادعایی غیر ازاین دارند لطف کنند و فاید ه های این حصرها را برای نظام بشمارند.
بنظرمی رسد ما دربعضی زمبنه ها دچارتوهم شده ایم. بعضی مصاحبه ها درباره محصورین نوعی لجاجت را تداعی می کند. باید ازاین توهم توام با لجاجت دست برداریم. هیچ اتفاقی نمی افتد.

امروز به کسی می گفتم بعضی روزنامه ها بدون اعتنا به محدودیتهای ابلاغی مبنی بر درج تصویر وخبرعکس خاتمی در روزنامه ها به بهانه روزتولد وی عکس وی را درصفحه اول منتشرکردند وامنیت ملی بخطرنیفتاد! خوشبختانه دستگاه امنیتی ونظارتی هم در اقدامی هوشمندانه نسبت به این امرهیچ عکس العملی نشان نداد وامروزه همه شاهد درج اخبار وتصاویر خاتمی در رسانه ها هستند. باید حصرها را هرچه زودتربرداشت و وجهه رحمانی نظام را به آن باز گرداند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.