صدور حکم اعدام برای دو زندانی در گرگان و بهشهر

چهارشنبه, 15ام دی, 1400
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – روز چهارشنبه ۱ دی ماه، یک زندانی توسط دادسرای عمومی گرگان از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شد. همچنین روز یکشنبه ۵ دی ماه، دادسرای عمومی بهشهر، حکم اعدام یک متهم که پیشتر از بابت اتهام قتل بازداشت شده بود را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دو زندانی در پرونده های جداگانه توسط دادسرای عمومی گرگان و بهشهر به اعدام محکوم شدند.

هویت یکی از این زندانیان که از بابت اتهام قتل در گرگان واقع در استان گلستان به اعدام محکوم شده است، جان محمد شیرنگی ۳۰ ساله، توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “آقای شیرنگی حین سرقت در سال ۹۸ در حوالی پاساژ رویال در شهرستان گرگان، یک شهروند را به قتل رسانده و متواری شده است، ولی سال گذشته از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر بازداشت شده است.”

وی ادامه داد: “بعد از شناسایی و احراز هویت، پرونده قتل این زندانی به جریان می افتد. او از بابت پرونده مواد مخدر به حبس و ابتدای ماه جاری از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده است.”

بنابر گزارشی دیگر از استان مازندران، در سال ۹۹ یک مرد ۲۹ ساله که هویت وی احراز نشده است، در روستای برما واقع در شهرستان بهشهر در پی اختلاف بر سر زمین کشاورزی، مرتکب قتل می شود.

این زندانی روز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰، توسط دادسرای عمومی بهشهر به اعدام محکوم شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.