
خبرگزاری هرانا – یک زندانی در بابل که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی یک زندانی از اعدام در بابل خبر داد.
محمد صادق اکبری اظهار داشت: با پیگیری دادستان شهرستان بابل و برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم، نهایتا پرونده منجر به سازش و محکوم به اعدام در پی گذشت اولیای دم، از مجازات مرگ رهایی یافت.
اکبری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با احتساب این پرونده ۳۴ مورد رهایی از اعدام با گذشت شکات در استان صورت گرفته است.