فراخوان سندیکای شرکت واحد برای اعتراض و تجمع رانندگان و کارگران شرکت در ۱۸ دی ماه

شنبه, 18ام دی, 1400
اندازه قلم متن

اخبار روز

با فراخوان سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی در تداوم اعتراضات به عدم اجرای بازنگری طبقه‌بندی مشاغل و عدم پرداخت مطالبات معوق، رانندگان شرکت واحد شنبه ۱۸ دی با چراغ روشن و سرعت ۳۰ کیلومتر حرکت کرده و دیگر کارگران در توقفگاه‌ها درحمایت از رانندگان ساعت ده صبح جلوی دفتر مدیریت تجمع خواهند کرد. سندیکا در این فراخوان تاکید کرده است که اگر مدیریت شرکت واحد حاضر به پذیرش خواسته‌های بحق‌شان نشود با نظر جمعی اعتراضی دیگر را برنامه‌ریزی خواهندکرد.

متن کامل این فراخوان در زیر آمده است:

در تداوم اعتراضات به عدم اجرای بازنگری طبقه‌بندی مشاغل و عدم پرداخت مطالبات معوق، رانندگان شرکت واحد شنبه ۱۸ دی با چراغ روشن و سرعت ۳۰ کیلومتر حرکت می‌کنند و دیگر کارگران در توقفگاه‌ها درحمایت از رانندگان ساعت ده صبح جلوی دفتر مدیریت تجمع کنند

با توجه به پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های چند سال گذشته درخصوص عدم اجرای طرح بازنگری طبقه‌بندی مشاغل و بی‌توجهی مدیریت و مسئولین نسبت به اجرای آن، رانندگان در تاریخ ۲۸ آذر دست به تجمع اعتراضی مقابل شورای شهر و شهرداری تهران زدند. هر چند که با شروع اعتراضات اخیر، کارت اعتباری در چند نوبت گذشته برابر با کارکنان شهرداری شارژ شده است و مدیریت شرکت واحد همچون گذشته دوباره اعلام کرده که اجرای بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل در دست اجراست و معاونت حمل و نقل شهرداری نیز وعده رسیدگی بیشتر به کارگران شرکت واحد را داده است. اما بنا بر تجربیات گذشته مشخص است که با فروکش کردن اعتراضات نه تنها وعده‌هایشان به فراموشی سپرده می‌شود بلکه تعرض بیشتری به حقوق کارگران خواهد شد و از طرفی با توجه باینکه تعداد زیادی از همکاران هر ساله بازنشسته می‌شوند، از افزایش حقوق ناشی از اجرای بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل محروم خواهند شد.

همکاران گرامی اجرای بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل و دریافت مطالبات معوق در گرو استمرار اعتراضات می‌باشد و چنانچه پس از اعتراض روشن کردن چراغ اتوبوس و کم کردن سرعت تا ۳۰ کیلومتر در روز ۱۸ دی (سایر کارگران شرکت واحد نیز در همبستگی با رانندگان ده صبح مقابل دفاتر مدیریت در سامانه‌ها تجمع خواهند کرد) مدیریت شرکت واحد حاضر به پذیرش خواسته‌های بحق‌مان نشود با نظر جمعی اعتراضی دیگر را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.