حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران: راه و روش رهروان دکتر مصدق راستی و مردم دوستی است

یکشنبه, 19ام دی, 1400
اندازه قلم متن


 راه و روش رهروان دکتر مصدق راستی و مردم دوستی است
حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران

به تازگی در یکی از رسانه های خارج از کشور کسی درباره ی آقای هوتن دولتی یکی از رهروان زنده یاد دکتر مصدق سخنانی بی پایه و ناپسند زده است. آقای هوتن دولتی عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران و همچنین همساز و مشاور نهاد راهبردی حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران از کنشگران سیاسی پیگیر و سخت کوش است. اگر کسی در پی راستی و درستی چنین سخنانی پرسش و جستجو کند جز سربلندی برای آقای هوتن دولتی و بی آبرویی برای آن شخص در بین مردم ایران برجای نمی ماند. امروز اگر درستی هر چه را بخواهیم بدانیم در چند دقیقه می توانیم به نزدیک ترین دوستان خود در ایران و یا هر کجا در جهان زنگ بزنیم و جویای راستی و درستی آن بشویم.

آقای هوتن دولتی به دلیل فعالیت سیاسی و مبارزه با جمهوری اسلامی در اسفند ۱۳۹۱ بازداشت شد. او یک سال و نیم در سلول انفرادی بند امنیتی ۲۰۹، ۲۴۰ و سپس در بند ۳۵۰ اوین زندانی بود. او در زندان نیز به عنوان اعتراض دست به اعتصاب غذا زد و به بیمارستان منتقل شد. جمهوری اسلامی و گماشتگانش همیشه و در همه جا با “خدعه های خمینی وار ” و دروغ پراکنی، شهروندان ایرانی و مردمان جهان را می فریبد تا به حکومت ننگین خود ادامه دهد.

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران گفتار ناپسند چنین کسانی درباره ی آقای هوتن دولتی را نادرست دانسته و از مبارزات ایشان در برابر جمهوری اسلامی پشتیبانی می کند

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران( همسازی ملی جمهوری خواهان ایران
دی ماه ۱۴۰۰ خورشیدی برابر۸ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.