پانزده روز بیخبری از نامق محمودی

دوشنبه, 6ام آبان, 1392
اندازه قلم متن

namegh mahmoodi

از وضعیت نامق محمودی زندانی سیاسی کرد که از پانزده روز پیش به نقطه نامعلومی منتقل شده خبری در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله کرد در تاریخ ۲۰ مهر ماه مجددا از سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به نقطه نامعلومی منتقل شد و تا لحظه تنظیم این خبر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

یکی از بستگان این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: “ما نمی‌دانیم نامق محمودی را به کجا انتقال داده‌اند و با توجه به کهولت سن وی بسیار نگران سلامتی‌اش هستیم.”

وی در ادامه گفت: “اکنون با وجود گذشت بیش از ۱۸ ماه وی بصورت بلاتکلیف در زندان نگهداری می‌شود و بتازگی یک عمل جراحی چشم را پشت سر گذاشته. با این وضعیت اگر در سلول انفرادی نگهداری شود برای سلامتیش بشدت ضرر دارد.”

نامق محمودی در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه نیز به اداره اطلاعات سنندج منتقل شده بود و پس از بیش از یک ماه نگهداری در سلول انفرادی به زندان رجایی شهر کرج بازگشت.

نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله، ۱۷ فروردین ماه سال گذشته به همراه سه فرزند خود، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در بند اطلاعات سنندج و سپس ۲۰۹ اوین مورد بازجویی قرار گرفت و سپس به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج منتقل گردید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.