تجهیزات پل وردآورد در تهران به سرقت رفت

سه شنبه, 28ام دی, 1400
اندازه قلم متن

روزنامه همشهری در گزارشی از سرقت «حجم زیادی از اتصالات» پل وردآورد در تهران خبر داده که منجر به مسدودشدن اتوبان حکیم از کرج به تهران و «ترافیک شدید» طی دو هفته اخیر شده است.

بر اساس این گزارش بر اساس استعلام از روابط عمومی شهرداری تهران، «حجم موارد سرقتی» از این پل به اندازه‌ای بالا است که «احتمالا عملیات عمرانی برای ترمیم پل تا پایان سال به طول می‌انجامد.»

شهرداری تهران به دلیل ناامن شدن پل، حتی اجازه عبور و مرور عابران پیاده را نیز از روی پل نمی‌دهد، چرا که «احتمال ریزش پل وجود دارد.»

در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از سرقت میلیاردها تومان تابلوی ایمنی و گاردریل و کابل مخابرات در شهرهای مختلف ایران منتشر شده است.

با این حال گزارش‌ها حاکی از افزایش این نوع سرقت‌ها همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی بر مردم است.

به گزارش روزنامه همشهری، در شهر تهران طی ۶ ماهه سال جاری، بیشتر از ۲۱۰۰ مورد سرقت دریچه فلزی شبکه فاضلاب صورت گرفته، درحالی‌که در کل سال ۹۹، تعداد سرقت دریچه‌ها ۲۸۰۰ مورد بود.

سال گذشته، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، موثر نبودن شرایط اقتصادی بر میزان جرم و جنایت را «حرفی بیهوده» دانسته و گفته بود در ماه‌های اخیر بیش از «۵۰ درصد» بازداشت‌شدگان در حوزه سرقت برای بار اول مرتکب جرم شده بودند و «این نشان می‌دهد که این اتفاقات بی‌تاثیر از شرایط روز نیست».

با استفاده از گزارش‌های روزنامه همشهری و رادیو فردا؛ ب.ب

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.