حساب رسمی شهرداری تهران، مدیران شرکت مترو را فاسد خواند

سه شنبه, 12ام بهمن, 1400
اندازه قلم متن

استان‌وایر – حساب رسمی شهرداری تهران در اینستاگرام با انتشار متنی، مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه را «فاسد» خواند.

در حساب کاربری شهرداری تهران که زیر نظر همین نهاد مدیریت می‌شود، شامگاه دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، نوشته شده بود: «متروی خط پنج تهران بنا بر مشاهدات عینی شبیه قطار باری شده و گویا سال‌هاست که نظافت نمیشه».

در ادامه نیز این حساب کاربری با فاسد خواندن مدیران مترو تهران، برای آن‌ها اظهار تاسف کرد.

ساعتی پیش از انتشار این متن نیز حساب رسمی شهرداری از مردم خواست نابسامانی خطوط مترو را به شرکت مترو تهران اطلاع دهند. شهرداری تهران نوشته بود: «مدیریت و نگهداری متروی تهران در دست شهرداری تهران نیست. لطفا جهت نابسمان بودن مترو مخصوصاً خط ۵ به شرکت متروی تهران پیام بدهید».

تاکنون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

خط ۵ مترو تهران یک خط برون‌شهری است که تهران را به استان البرز متصل می‌کند. این خط از ایستگاه مترو صادقیه در تهران شروع شده و در ایستگاه مترو هشتگرد واقع در شهر جدید هشتگرد به پایان می‌رسد.

پیش از این در اثر برخورد دو قطار در این خط مترو که در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ رخ داد، چندین نفر زخمی شدند.

مترو تهران در بیانیهای اعلام کرد مشکلات فنی شبکه مترو «به ایجاد خطاهای متعدد در سیستم اتوماتیک حمل و نقل ریلی و در نتیجه افزایش تکیه سیستم به عوامل انسانی خارج از پروتکل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در سال‌های اخیر منجر شده است‌».

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.