دستکم ۲ تجمع اعتراضی برگزار شد

Thursday, 10th February, 2022
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه، جمعی از کارگران اخراج شده شرکت لوله‌سازی خوزستان، در مقابل ساختمان استانداری این استان واقع در اهواز و شماری از سهام داران بورس در مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه واقع در تهران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰، جمعی از کارگران اخراج شده شرکت لوله‌سازی خوزستان، در مقابل ساختمان استانداری این استان واقع در اهواز تجمع کردند.

بنابر این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.

تجمع سهامداران بورس در تهران

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰، شماری از سهامداران بورس، در مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه واقع در تهران تجمع کردند.

بنابر این گزارش، تجمع این افراد در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.