در پی آتش‌سوزی چادر کارگران؛ مرگ و مصدومیت ۲ تن از جمله یک کودک خردسال در شهرستان دیر

شنبه, 23ام بهمن, 1400
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – در پی آتش‌سوزی چادر یک خانواده کارگر فصلی «گوجه چین» در شهرستان دیر واقع در استان بوشهر، یک کودک خردسال جان خود را از دست داد و مادر او نیز دچار سوختگی شدید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، آتش‌سوزی در چادر کارگران فصلی در شهرستان دیر مرگ و مصدومیت ۲ تن از جمله یک کودک خردسال را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، به دنبال آتش سوزی در چادر یک خانواده کارگر فصلی گوجه چین در روستای شهنیا شهرستان دیر واقع در استان بوشهر، یک دختر خردسال حدودا ۶ ساله به علت شدت سوختگی در دم جان باخت و مادر او نیز با سوختگی ۸۰ درصد به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون و سپس بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد.

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر در خصوص این حادثه گفت: روشن بودن اجاق گاز برای گرم نگه داشتن چادر باعث آتش گرفتن آن و در نتیجه سوختگی مادر و کودک این خانواده کارگر گوجه چین شده است.

لازم به ذکر است، برداشت گوجه فرنگی خارج فصل در شهرستان دیر در زمستان انجام می‌شود، به همین دلیل کارگران فصلی به همراه خانواده از استانها و شهرستان‌های مختلف برای کار گوچه چینی به این مناطق می‌آیند و در چادر اقامت می‌کنند که با توجه به سر بودن هوا برای پختن غذا و گرم کردن چادر از سیلندر و اجاق گاز استفاده می‌کنند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.