شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

سه شنبه, 26ام بهمن, 1400
اندازه قلم متن
شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

مدیریت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران تزریق دو دوز واکسن مقابله با کرونا ویروس و همراه داشتن کارت واکسن را یکی از شرایط اصلی اسکان دانشجویان در خوابگاه ها عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد؛ با توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه در خصوص شیوه نامه مدیریت آموزش در شرایط قرمز شدن شهر تهران در پاندمی کرونا و لزوم اسکان دانشجویان نیازمند خوابگاه در این ایام، با رعایت استاندارد فاصله گذاری اجتماعی و با هدف سلامت و ایمنی دانشجویان ساکن خوابگاه ها با حداقل ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

همچنین فقط دانشجویانی که ضرورت حضور آنها در دانشگاه توسط دانشکده مربوطه تایید شده و اسامی آنها از طرف دانشکده به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ابلاغ شده است، اسکان داده خواهند شد و بقیه دانشجویان که وظیفه درمانی اجباری ندارند تا زمان اعلام رسمی بازگشایی دانشگاه، به خوابگاه مراجعه نکنند.
هر دانشجویی برای حضور در خوابگاه باید حداقل دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشد و کارت واکسیناسیون خود را به خوابگاه ارائه دهد.

دانشجویان موظف هستند در حین اقامت در خوابگاه ها در صورتی که دچار علائم مشکوک به بیماری کرونا شدند در اسرع وقت به درمانگاه کوی مراجعه کرده و در صورت نیاز، با اعلام به سرپرست خوابگاه در خصوص قرنطینه هماهنگی لازم را انجام دهند.

واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه ها برنامه ریزی می کند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، دانشجویان را با حداقل ظرفیت ممکن ساکن کند.

در صورتی که دانشجویان سوالی یا ابهامی در خصوص خوابگاه ها دارند، می توانند با دفتر مسئول اسکان امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران با شماره ۸۸۳۵۲۱۷۶ تماس بگیرند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.