مصدومیت ۲ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

چهارشنبه, 4ام اسفند, 1400
اندازه قلم متن

  •  

خبرگزاری هرانا – طی دو روز اخیر در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۲ کارگر در شهرهای قم و ورامین در حوادثی دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: عصر امروز حادثه ریزش ناگهانی سقف یک باب مغازه سبزی خرد کنی در خیابان خیام قم منجر به سقوط یک خانم مشغول به کار به سمت زیرزمین این مغازه شد.

حمید کریمی با اشاره به حضور نیرو‌های آتش‌نشانی در اسرع وقت گفت: با اعزام دو تیم عملیاتی نجات از ایستگاه هفت به محل حادثه مصدوم از آوار رها سازی و به تیم اورژانس تحویل داده شد.

او با اشاره به فرسوده بودن ساختمان که موجب این حادثه شد، گفت: با هماهنگی عوامل شهرداری منطقه، سه باب مغازه که وضعیت خطرناکی داشتند، تخلیه شدند و دستورات کتبی برای تخریب و بازسازی به مالک داده شد.

مصدومیت یک کارگر در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آتش سوزی در کارخانه تینر ورامین موجب مصدومیت یک کارگر شد.

مهدی شجاعی مهر فرمانده تیم عملیات اطفای حریق ورامین گفت: از ساعت حدود ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز گذشته یک مورد آتش سوزی در کارخانه تینر در جاده قاسم آباد ورامین گزارش شد که بلافاصله تیم‌های آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: به علت این که مواد کارخانه قابل اشتعال بودند عملیات اطفاء حدود ۳ ساعت طول کشید.

فرمانده تیم عملیات اطفای حریق آتش نشانی ورامین گفت: یک خودروی تانکر حامل تینر در کارخانه سوخت و فقط یک مصدوم داشتیم که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.