بازداشت یک شهروند در قزوین به اتهام توهین به ارکان نظام و مرافعه با یک روحانی

شنبه, 7ام اسفند, 1400
اندازه قلم متن

استان‌وایر- دادستان قزوین از بازداشت فردی در این شهر خبر داده و اتهام او را ضرب و شتم یک روحانی و توهین به ارکان نظام اعلام کرده است.

محمد قاسمی، دادستان قزوین روز جمعه ۶ اسفند درباره این رویداد گفت: در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یکطرفه و مسدود نمودن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی مبنی بر باز نمودن مسیر، راننده این خودرو پیاده شده و در ابتدا اقدام به فحاشی به روحانی و توهین به ارکان نظام می‌کند.

قاسمی در ادامه مدعی شد که این فرد سپس اقدام به ضرب و شتم شدید فرد روحانی می‌کند که روحانی از چندین ناحیه دچار مصدومیت شده و فرد ضارب سپس همسر فرد روحانی را نیز مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

دادستان قزوین اضافه کرد: با وقوع این درگیری افراد حاضر در محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و عوامل انتظامی در محل حاضر و فرد ضارب را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: بر اساس بازبینی فیلم دوربین‌های مشرف به محل وقوع حادثه، تخلف متهم مشهود و استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم عمدی فرد روحانی و همسرش نیز به وضوح نمایان است.

این مقام قضایی استان قزوین گفت: بر اساس گزارش مرجع انتظامی، مشاهدات شاهدین، تصاویر دوربین‌های موجود، برای فرد متخلف به اتهام توهین به ارکان نظام، توهین به بانوان در معابر عمومی، تهدید با چاقو، توهین و تهدید نسبت به اشخاص حقیقی و ضرب و جرح عمدی؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.