مصدومیت ۱۰ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

سه شنبه, 17ام اسفند, 1400
اندازه قلم متن

 

خبرگزاری هرانا – امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفند، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۱۰ کارگر از جمله دو آتش نشان در شهرهای تهران و اهواز طی حوادثی در حین کار دچار مصدومیت شدند. افزون بر این، مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از وقوع ۷۸ فقره حادثه کارگری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، چهار کارگر در تهران، طی حادثه ای در حین کار دچار مصدومیت شدند.

بر اساس این گزارش، ۴ کارگر ساختمانی در حال بتن ریزی یک ساختمان در حال ساخت بودند که ناگهان دیواره کارگاه روی آن‌ها آوار شد.

در اثر تخریب دیواره این ساختمان گودبرداری شده که در شهرک قدس غرب استان تهران واقع شده است، هر ۴ کارگر مصدوم شده و جهت سیر مراحل درمان به بیمارستانی در این شهر انتقال یافتند.

مصدومیت ۶ کارگر در اهواز

به گزارش فارس، امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز اعلام داشت که آتش سوزی کارخانه غنچه این شهر صدماتی را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان این حادثه ۴ کارگر این کارخانه و دو آتش نشان مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

 در این گزارش آمده است: ۳۰ درصد کارخانه مذکور بر اثر آتش سوزی از بین رفته و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

از ابتدای سال؛ بروز ۷۸ فقره حادثه کارگری در ایلام

به گزارش تابناک، مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از وقوع ۷۸ فقره حادثه کارگری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

نرگسی بیان داشت: “امسال بر اساس آمار هفت نفر در استان نیز به دلیل حوادث ناشی از کار فوت شده اند”.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.